نوشته شده توسط : derma25

متن آهنگ عرفان طهماسبی تو رفتی دگر ماه و آینه خداحافظ بغض تو سینه خداحافظ

در ﺳﻜﻮت ﺷﺐ ﺧﺎﻧﻪ زد ﻓﺮﻳﺎد اﻣﺎ ﺗﻮ ﻧﺸﻨﻴﺪی
دل ﺑﻪ ﭘﺎﻳﺖ اﻓﺘﺎد آرزو ﻛﺮدم ﺑﻌﺪ از ﺗﻮ ﻋﺎﻗﻞ ﻧﺸﻮم
آﺷﻨﺎی ﻣﻦ ﻣﻦ ﻏﺮﻳﺒﻢ ﺑﻰ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺧﻴﺎﺑﺎن ﻫﺎ ﻣﻦ رﻓﻴﻘﻢ ﺑﻰ ﺗﻮ
ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﻋﻤﺮا ﻣﻦ دﮔﺮ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺸﻮم
ﺗﻮ رﻓﺘﻰ دﮔﺮ ﻣﺎه و آﻳﻴﻨﻪ ﺧﺪاﺣﺎﻓﻆ ﺑﻐﺾ ﺗﻮ ﺳﻴﻨﻪ ﺧﺪاﺣﺎﻓﻆ
ﮔﻢ ﺷﺪ در ﻗﻠﺒﺖ ﻋﺸﻖ ﺑﻰ ﺛﻤﺮم
ﻋﺸﻖ ﺑﻰ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﺪاﺣﺎﻓﻆ اﺷﮏ ﺑﻰ ﺷﺎﻧﻪ ﺧﺪاﺣﺎﻓﻆ
ﺑﺎز اﻓﺘﺎد در ﻛﻮی ﻏﻤ‏ ﻫﺎ ﮔﺬرم
ﭼﻴﺪی ﮔﻠﻢ را از ﺑﺎﻏﻰ ﻛﻪ داﺷﺖ آﻟﻮدﻫ‏ ی ﻋﺸﻖ ﻣﻴﺸﺪ
ﺷﺎﺧﻬ‏ ی ﻋﺸﻘﺖ را در ﻗﻠﺒﻢ ﺳﻮزاﻧﺪی وﻟﻰ ﺧﺸﮏ ﻧﻤﻴﺸﺪ
از ﺗﻤﺎم آرزوﻫﺎﻳﻢ ﺑﺎغ ﺑﻰ ﺑﺮگ ﻣﺎﻧﺪه ﺑﺮاﻳﻢ
دور ﺷﺪی ﺗﻮ ﺑﺮای ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﺎﻧﺪه ام ﺑﺎز ﺑﺎ ﻏﺼﻪ ﻫﺎﻳﻢ
ﺗﻮ رﻓﺘﻰ دﮔﺮ ﻣﺎه و آﻳﻴﻨﻪ ﺧﺪاﺣﺎﻓﻆ ﺑﻐﺾ ﺗﻮ ﺳﻴﻨﻪ ﺧﺪاﺣﺎﻓﻆ
ﮔﻢ ﺷﺪ در ﻗﻠﺒﺖ ﻋﺸﻖ ﺑﻰ ﺛﻤﺮم
ﻋﺸﻖ ﺑﻰ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﺪاﺣﺎﻓﻆ اﺷﮏ ﺑﻰ ﺷﺎﻧﻪ ﺧﺪاﺣﺎﻓﻆ
ﺑﺎز اﻓﺘﺎد در ﻛﻮی ﻏﻤ‏ ﻫﺎ ﮔﺬرم

 https://musicdel.ir/single-tracks/265137/



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

متن آهنگ گرشا رضایی یار باش

ﻳﺎر ﺑﺎش واﺳﺖ ﺟﻮن ﻣﻴﺬارم ﻳﺎر ﺑﺎش ﻫﻨﻮز دوﺳﺖ دارم ﻗﻠﺒﻢ ﺑﺎ ﻫﻴﺸﻜﻰ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺗﻮ ﻳﻜﻰ ﻧﻴﺴﺖ
دﻟﻢ ﺗﻮرو ﻣﻴﺨﻮاد ﺑﺎﻫﺎش ﻳﺎر ﺑﺎش ﺑﻤﻮﻧﻰ ﭘﻴﺶ ﻣﻦ ای ﻛﺎش ﺑﺪوﻧﻰ دﻟﻢ ﺑﺎ ﻛﺴﻰ ﻧﻴﺴﺖ
ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﻦ از اﻳﻦ دﻧﻴﺎ دﻳﮕﻪ ﭼﻴﺰی ﻧﻤﻴﺨﻮام ﺑﺎﻫﻢ دارن ﺟﻮر ﻣﻴﺸﻦ ﻧﻔﺴﻬﺎﺗﻮ ﻧﻔﺴﻬﺎم
ﺻﺒﺮ ﻛﻦ دﻟﻢ ﻧﺎروﻣﻪ ﻋﺸﻖ از ﻧﮕﺎﻫﺎت ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﻓﻜﺮت ﭼﺮا از وﺟﻮدم ﻧﻤﻴﺮه
ﺧﻮب ﺷﻮ ﺑﺎ ﻣﻦ ﻛﻪ ﺑﺪﺣﺎﻟﻢ زود ﺑﺎش ﻫﻤﻮن ﻛﻪ ﻋﺎﺷﻘﻢ ﺑﻮد ﺑﺎش ﻛﻤﮏ ﻛﻦ ﻛﻪ اﻳﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﻤﻴﺮه
ﻳﺎر ﺑﺎش واﺳﺖ ﺟﻮن ﻣﻴﺬارم ﻳﺎر ﺑﺎش ﻫﻨﻮز دوﺳﺖ دارم ﻗﻠﺒﻢ ﺑﺎ ﻫﻴﺸﻜﻰ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺗﻮ ﻳﻜﻰ ﻧﻴﺴﺖ
دﻟﻢ ﺗﻮرو ﻣﻴﺨﻮاد ﺑﺎﻫﺎش ﻳﺎر ﺑﺎش ﺑﻤﻮﻧﻰ ﭘﻴﺶ ﻣﻦ ای ﻛﺎش ﺑﺪوﻧﻰ دﻟﻢ ﺑﺎ ﻛﺴﻰ ﻧﻴﺴﺖ
ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﻦ از اﻳﻦ دﻧﻴﺎ دﻳﮕﻪ ﭼﻴﺰی ﻧﻤﻴﺨﻮام ﺑﺎﻫﻢ دارن ﺟﻮر ﻣﻴﺸﻦ ﻧﻔﺴﻬﺎﺗﻮ ﻧﻔﺴﻬﺎم

 آهنگ گرشا رضایی به نام یار باش



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25


اکثر کاربران هنگام استفاده از دستگاه اسپرسوساز به توانایی دستگاه در تولید کف شیر با کیفیت توجه زیادی می کنند. به طور کلی یکی از مناسب ترین روش ها برای شیر کف استفاده از دستگاه اسپرسوساز است. گاهی اوقات ممکن است افراد هنگام استفاده از این دستگاه برای تولید کف شیر با مشکلاتی مواجه شوند که یکی از آنها دستگاه اسپرسوساز است که کف شیر تولید نمی کند. حتی اگر همیشه از روش یا شیر خاصی برای کف کردن استفاده می کنید، گاهی اوقات دستگاه همکاری نمی کند و کف تشکیل نمی شود. بنابراین، اغلب در این شرایط، افراد تمایل به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود دارند. در این مقاله به بررسی علت عدم تولید کف شیر در دستگاه اسپرسوساز می پردازیم.


چرا دستگاه اسپرسوساز شیر را کف نمی کند؟

به طور کلی دستگاه اسپرسوساز کاربردهای زیادی دارد که یکی از قابلیت های آن تولید کف شیر با کمک مواد مخصوص می باشد. در برخی موارد افراد می توانند با مشکلاتی مانند تولید نکردن کف شیر این دستگاه خود را معذور کنند و در صورتی که تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشند اما دستگاه همچنان به درستی کار نمی کند با کمک زیر می توانند خطا ایجاد کنند. تجهیزات

تن صدا و ارتفاع بخار نامنظم اسپرسوساز

در برخی موارد عدم تولید کف شیر توسط اسپرسوساز به ارتفاع اشتباه قابلمه و نازل بخار و تنظیم بیش از حد آن مربوط می شود. به طور کلی برای بخار دادن صحیح شیر باید پیچ ​​را به صورت مورب زیر نازل بخار دستگاه اسپرسوساز خود قرار دهید. شما باید دسته بخار را کمی زیر سطح شیر در ظرف خود نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که سر نازل بخار به صورت عمودی بین پیچ و به صورت افقی در کنار پیچ قرار گرفته است.

به این ترتیب فقط کافی است در حین بخارپز و کف کردن شیر، کتری را بالا یا پایین ببرید. به طور کلی برای ایجاد کف شیر، نازل بخار را باز کرده و اجازه دهید به صورت چرخشی و سریع جریان یابد تا کف تشکیل شود. همیشه به یاد داشته باشید که کف کردن یک فرآیند تدریجی است و ممکن است مدتی طول بکشد. بنابراین اگر پارچ را پایین بیاورید تا کار به سرعت انجام شود، کف یکدست نمی شود و حباب های بزرگتری ایجاد می کند.

استفاده از دمای نامناسب در دستگاه اسپرسوساز

یکی از بزرگترین عواملی که می تواند هنگام کف کردن شیر مشکل ایجاد کند و دلیل اینکه دستگاه اسپرسوساز کف نمی کند، تنظیم دمای دستگاه است. باید توجه داشته باشید که کف کردن شیر چیزی است که در دمای بین 60 تا 70 درجه سانتیگراد باید متوقف شود. اگر دمای دستگاه بالاتر باشد یا آن را متوقف نکنید، گرم شدن بیش از حد از ایجاد کف مورد نظر جلوگیری می کند و شیر می سوزد یا طعم بسیار بدی پیدا می کند.

نازل بخار دستگاه اسپرسوساز تمیز نیست

یکی از مهمترین جنبه های استفاده از دستگاه اسپرسوساز برای تولید کف شیر این است که نازل بخار پس از هر بار استفاده باید مرتباً تمیز شود. اگر نازل بخار تمیز نشود، شیر و زباله در داخل لوله جمع شده و سپس خشک می شود و در نهایت نازل را مسدود می کند و از عملکرد صحیح این قسمت جلوگیری می کند. سپس باید آن را جدا کرده و به خوبی تمیز کنید. برای تمیز کردن این قسمت برای جلوگیری از مشکل کف نکردن شیر در دستگاه اسپرسوساز و همچنین نمایندگی قهوه ساز بوش می توانید به نکات زیر توجه کنید:


نازل های بخار برای عملکرد صحیح باید همیشه تمیز باشند.

در حین خنک شدن شیر، باید نازل را با یک پارچه تمیز پاک کنید.

اگر متوجه شدید که نازل بخار به درستی کار نمی کند، آن را به طور موقت با یک گیره تمیز کنید.

در این صورت بهتر است نوک نازل را بردارید و با صابون تمیز کنید.

می توانید با ریختن کمی آب در لوله بخار و پاک کردن آن با یک پارچه تمیز پس از هر بار استفاده از گرفتگی آن جلوگیری کنید.

استفاده نادرست از شیر

اگر برای اولین بار قصد دارید از دستگاه اسپرسوساز خود برای تهیه کف شیر استفاده کنید، اما در این زمینه با مشکلاتی مواجه شده اید، باید توجه داشته باشید که برای تهیه فوم بهتر است از شیر چرب استفاده نکنید. زیرا بهترین کف را ایجاد نمی کند. دلیل این امر این است که اگرچه چربی کرمی و صاف است، اما باعث سنگینی حباب ها و در نتیجه عدم ایجاد کف مناسب می شود. بنابراین بهترین گزینه استفاده از شیر کم چرب خواهد بود. به طور کلی، اگر چندین نوع شیر مختلف را برای ایجاد کف با دستگاه اسپرسوساز خود امتحان کرده اید، می توانید تعیین کنید که کدام شیر برای شما بهتر عمل می کند.

نکات مهم برای کف کردن شیر در دستگاه اسپرسوساز

اصولاً برای جلوگیری از مشکل بیرون نرفتن کف از قهوه ساز. هنگام استفاده از دستگاه اسپرسوساز باید به نکات مهم تعمیر بوش توجه کنید:


برای کف کردن، بهتر است از شیر سرد مستقیماً از یخچال استفاده کنید. در این شرایط مدت زمان کف کردن بیشتر و بافت فوم حاصله بهتر می شود.

برای درست کردن گوشت خوک با گوشت خوک خوب و خاکستری صفحه را روی قایق قرار دهید که هوای سینه را به هم متصل می کند تا کف آن ذوب شود.

می توانید حباب های بزرگی را در بالای شیر مشاهده کنید که با ضربه زدن به ته کوزه می توان آنها را جدا کرد.

یافته های مربوط به دلیل کمبود کف در دستگاه قهوه ساز

در این مقاله تمام مواردی که از کف کردن شیر با دستگاه اسپرسوساز شما جلوگیری می کند را بررسی کرده ایم. با بررسی هر یک از این موارد می توانید متوجه شوید که چرا دستگاه اسپرسوساز شما کف شیر تولید نمی کند و آن را تعمیر کنید. اگر حل مشکلات بالا مشکل دستگاه شما را حل نکرد، ممکن است مشکلات باعث خرابی سایر قسمت های دستگاه شود که در این صورت یک متخصص باید دستگاه شما را بررسی و عیب یابی کند.



:: بازدید از این مطلب : 6960
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

متن آهنگ فاضل دریس لیلی

دردی دارم ﭼﺸﺎی ﺗﻮ دواﺷﻪ

ﻋﺸﻖ ﺟﻮاﺑﻪ ﺳﻮال ﻫﺮﭼﻰ ﻛﻪ ﺑﺎﺷﻪ

وﻳﻠﻰ ﻟﻴﻠﻰ وﻳﻠﻰ ﻟﻴﻠﻰ دﻟﺮﺑﺎﻳﻰ ﺑﺎ ﺧﻨﺪه ﻫﺎت ﺧﻴﻠﻰ

وﻳﻠﻰ ﻟﻴﻠﻰ وﻳﻠﻰ ﻟﻴﻠﻰ ﻣﻦ ﻳﻪ ﻣﺠﻨﻮن ﺗﻮ ﻫﻢ واﺳﻢ ﻳﻪ ﻟﻴﻠﻰ

ﭼﻴﺰای ﺧﻮب ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻤﻴﺸﮕﻰ ﺷﻦ

ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻤﻮﻧﻰ ﭘﻴﺸﻢ

 

https://musicdel.ir/single-tracks/303198/



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25


منشی تلفن گویا در یک سازمان اولین بخش از داستان سفر مشتری را تشکیل می دهد و طرز تفکر و کار با افراد خارج از گروه را شکل می دهد. به عبارت ساده، مشتریانی که شما را ندیده اند، مجموعه شما، شیوه کار شما، تعداد کارمندان، حجم کار و غیره. سیستم مرکز تماس مبتنی بر تماس اول، تلفن گویا، سرعت و کیفیت تجهیزات نیز می باشد. برای ارزیابی مجموعه با توجه به موارد ذکر شده به نظر می رسد استفاده از سیستم تلفن ثابت و داشتن یک فایل صوتی جذاب در این مرحله می تواند کمک زیادی به تاثیرگذاری بازاریابی شما در مجموعه شما کند.

تلفن گویا چیست؟

برای تسهیل سفارش گویندگی تلفن گویا زهرا شیراحمدی، منشی تلفن گویا اپراتورهای انسانی را در مجموعه و سازمان قرار می دهد پس از شناسایی تماس دریافتی، سیستم مرکز تماس به صورت خودکار به تلفن پاسخ می دهد و مرحله بعدی را برای پخش فایل صوتی مورد نیاز راهنمایی می کند. در این قسمت صدای مناسب بر اساس فایل یا فایل های صوتی که ضبط و آماده کرده اید پخش می شود پس از پخش صدای تلفن گویا، مشتری می تواند با شماره گیری اعداد مختلف روی صفحه گوشی با بخش ها و داخلی های مختلف تماس بگیرد.

صدای منشی تلفن گویا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هنگام ضبط فایل های صوتی تلفن گویا تا حد امکان دقیق باشید، زیرا شما مسئول هر ثانیه کلماتی هستید که بین آنها وارد می کنید. پس از آن از اتلاف وقت مشتری خودداری کنید و سریع ترین راه را برای رسیدن به هدف مورد نظر به او نشان دهید. یکی از راه های موثر برای رسیدن به سطح مطلوب، استفاده از نظرات افرادی است که به سازمان مراجعه می کنند. نظرخواهی از مشتریان فرصتی عالی برای تصمیم گیری بر اساس سوالات متعدد مطرح شده و انجام اقدامات لازم است.

1- مسیر مشتری را مشخص کنید

ایجاد سریع ترین مسیر برای مشتری به واحد یا فضای داخلی مورد نظر. پیشنهادات و دستورالعمل ها باید به صورت واضح و ساده طراحی شوند و تا حد امکان گزینه های کمتری به مشتریان ارائه شود. از جمله مواردی که باعث نارضایتی مردم می شود، معرفی شماره واحدهای داخلی و گیج کننده است.

2- از این میانبرهای صفحه کلید استفاده کنید

در برخی از سازمان ها پس از معرفی بخش های متعدد و گیج کننده، راهی برای بازگشت به منوی قبلی وجود ندارد و اگر مشتری به نتیجه دلخواه خود نرسید، در آن مرحله باید وضعیت مشتری را از اول شروع کنند. کاملا قابل درک است بنابراین شامل قابلیت بازگشت به منوی قبلی، ماندن در صف، بازگشت به منوی اصلی، ثبت بازخورد در مورد کیفیت پاسخگویی و ثبت درخواست تماس در منوی تلفن است.

3- از اسپیکرهای حرفه ای استفاده کنید

به عنوان یک مدیر بازرگانی حساسیت لازم را در تولید حرفه ای یک فایل صوتی به کار ببرید. تیزرهای صوتی باید توسط گویندگان حرفه ای در یک استودیو حرفه ای تولید شوند. گوینده مورد نظر برای اینکه با جذابیت فایل صوتی حس خوبی را برای مشتری به ارمغان بیاورد باید صدای مناسبی داشته باشد، اصول صحبت کردن را بداند و درک کند و در تلفظ صحیح کلمات تسلط کامل داشته باشد.

4- جنسیت گوینده را مشخص کنید

با توجه به زمینه فعالیت و جنسیت مشتریان، جنسیت ارتباط گیرنده را مشخص کنید، برخی از کسب و کارها به دلیل شرایط خاصی نیاز به استفاده از رابط مرد دارند و در برخی از سازمان ها استفاده از ارتباط زن الزامی است. بنابراین، اول از همه، بدانید مجموعه شما به چه چیزی نیاز دارد.

5- متن خلاقانه بسازید

شما با تیم طراحی یک وب سایت خاص تماس می گیرید، با واحد پشتیبانی شماره یک و ... ارتباط برقرار می کنید. لطفاً از نوشتن چنین متن هایی برای ضبط صدا خودداری کنید. کمی وقت بگذارید و با همدردی همکاران، متنی جذاب دریافت کنید. مطمئن باشید صرف کمی زمان و انرژی نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت.

6- انتهای پیام را آشکار نگذارید

پیام شما باید واضح، مختصر و واضح باشد. فایل صوتی مورد نظر را چندین بار گوش دهید و خطاهای آن را اصلاح کنید. فایل مکتوب را در اختیار برخی از مشتریان قرار دهید تا آزمایش کنند و نظر آنها را در این مورد جویا شوند. انتهای پوستر را مثل فیلم های اصغر فرهادی باز نگذارید.

7- از تعطیلات طلایی خود لذت ببرید

لازم نیست همه کلمات را سریع بیان کنید. برای پردازش داده ها وقت بگذارید و به بخش هایی که می خواهید در ذهن مشتریان خود فکر کنید.

8- یک پیام مستقیم ضبط کنید

از پذیرفتن صدای سرد و بی روح خودداری کنید. صدای ضبط شده نباید حالت ماشینی داشته باشد، پیام خود را طوری آماده کنید که انگار مخاطب در حال حاضر روبروی شماست.

9- آن را شخصی سازی کنید

در صورت امکان با نام و مشخصات خود با مخاطب تماس بگیرید. این امکان در برخی از مراکز تماس امکان پذیر است، بنابراین با وارد کردن اطلاعات تماس و شماره های خاص، می توانیم با فرآیندی خاص، تمامی تماس ها را در جهت دلخواه هدایت کنیم.

10- آهنگ های مناسب را انتخاب کنید

نحوه استفاده از موسیقی را بیابید. انتخاب موسیقی مورد نظر بسته به نوع مشتری و زمانی که در آنجا هستید بسیار واضح است. هنگامی که مشتری احساسات و اضطراب های مختلفی را تجربه می کند، پخش آهنگ های بسیار شاد می تواند وضعیت را بدتر کند. آهنگی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند و شخصیت مجموعه شما باشد.

11- به مشتری اطلاع دهید

همانطور که گفته شد، مانند یک گفتگوی رو در رو با مشتری صحبت کنید. اگر می خواهید زمان بیشتری را صرف صحبت کنید، به مخاطب اطلاع دهید که چه مدت پشت خط خواهد بود. همچنین می توانید به مخاطب اطلاع دهید که ما به دنبال مناسب ترین فرد برای رسیدگی به درخواست شما هستیم. به طور خلاصه به مشتری اطلاع دهید و ابهام را از او دور کنید.

12- با ارائه اطلاعات تکراری وقت مشتری را تلف نکنید

در بخش منشی تلفن گویا شیراحمدی، کد کشور، شماره اشتراک، شماره بلیت و غیره را در نظر بگیرید. این کار علاوه بر اتلاف وقت مشتری باعث کاهش عملکرد و اعتبار مجموعه شما در مقابل مشتریان می شود.

13- اپراتور انسانی را نجات دهید

تعداد زیادی از مشتریان هنوز می خواهند مستقیماً با یک اپراتور انسانی ارتباط برقرار کنند، بنابراین آنها گزینه ارتباط سریع با اپراتور را در همه بخش ها ارائه می دهند. این مشکل رضایت بسیاری از مشتریان را افزایش می دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

متن آهنگ امید افخم الانیا

هی میرم تو خودم تو خودم ای وای

هی میگم با خودم با خودم ای کاش

کاش الان پیشم بود اون

یکم زود رفت تو دلم موند پیش چشماش

ببین الان من تو تنهاییام

تو بگو بینم هنوز تو تنهاییات میکنی یادم

دلت اگه هنوز دل منو میخواد

تو بخوای اصلا الانیا جلو چشاتم

به تو میرسه پیر بشه این دل لعنتی حتی اگه از تو دلگیر بشه

یعنی میشه که چشام به چشای قشنگ تو باز خیره شه

ببین الان من تو تنهاییام

تو بگو بینم هنوز تو تنهاییات میکنی یادم

دلت اگه هنوز دل منو میخواد

تو بخوای اصلا الانیا جلو چشاتمMusicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ الانیا از امید افخم | متن کامل و اصلی | فرمت MP3

 

 https://musicdel.ir/single-tracks/294179/



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

«بسم الله الرحمن الرحیم»

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ بِرَحْمَتِكَ الَّتى وَسِعَتْ كُلَّ شَىْءٍ
خدايا از تو درخواست مى‌كنم، به رحمتت كه همه‌چيز را فرا گرفته
وَ بِقُوَّتِكَ الَّتى قَهَرْتَ بِها كُلَّ شَىْءٍ وَ خَضَعَ لَها كُلُّ شَىْءٍ وَ ذَلَّ لَها كُلُّ شَىْءٍ
و به نيرويت كه با آن بر هرچيز چيره‌ گشتى و در برابر آن هرچيز فروتنى نموده و همه‌چيز خوار شده
وَ بِجَبَرُوتِكَ الَّتى غَلَبْتَ بِها كُلَّ شَىْءٍ وَ بِعِزَّتِكَ الَّتى لا يَقُومُ لَها شَىْءٌ
و به جبروتت كه با آن بر همه‌چيزى فائق‌ آمدى و به عزّتت كه چيزى در برابرش تاب نياورد
وَ بِعَظَمَتِكَ الَّتى مَلاَتْ كُلَّ شَىْءٍ وَ بِسُلْطانِكَ الَّذى عَلا كُلَّ شَىْءٍ
و به بزرگى‌ات كه همه‌چيز را پر كرده و به پادشاهى‌ات‌ كه برتر از همه‌چيز قرار گرفته
وَ بِوَجْهِكَ الْباقى بَعْدَ فَناءِ كُلِّ شَىْءٍ وَ بِأَسْمائِكَ الَّتى مَلاَتْ اَرْكانَ كُلِّ شَىْءٍ
و به جلوه‌ات كه پس از نابودى همه‌چيز باقى است و به نامهايت كه پايه‌هاى‌ همه‌چيز را انباشته
وَ بِعِلْمِكَ الَّذى اَحاطَ بِكُلِّ شَىْءٍ وَ بِنُورِ وَجْهِكَ الَّذى اَضاَّءَ لَهُ كُلُّ شىْءٍ
و به علمت كه بر همه‌چيز احاطه نموده، و به نور ذاتت كه همه‌چيز در پرتو آن‌ تابنده گشته.
يا نُورُ يا قُدُّوسُ يا اَوَّلَ الاْوَّلِينَ وَ يا آخِرَ الآخِرينَ
اى نور، اى پاك از هر عيب، اى آغاز هر آغاز، و اى پايان هر پايان
اَللّهُمَّ اغْفِرْ لِىَ الذُّنُوبَ الَّتى تَهْتِكُ الْعِصَمَ
خدايا! بيامرز براى من آن گناهانى را كه پرده حرمتم مى‌درد
اَللّهُمَّ اغْفِرْ لِىَ الذُّنُوبَ الَّتى تُنْزِلُ النِّقَمَ
خدايا! بيامرز براى من آن گناهانى را كه كيفرها را فرو مى‌بارند
اَللّهُمَّ اغْفِرْ لِىَ الذُّنُوبَ الَّتى تُغَيِّرُ النِّعَمَ
خدايا! بيامرز برايم گناهانى را كه نعمتها را دگرگون مى‌سازند
اَللّهُمَّ اغْفِرْ لِىَ الذُّنُوبَ الَّتى تَحْبِسُ الدُّعاءَ
خدايا! بيامرز برايم آن گناهانى را كه دعا را باز مى‌دارند
اَللّهُمَّ اغْفِرْ لِىَ الذُّنُوبَ الَّتى تُنْزِلُ الْبَلاءَ
خدايا! بيامرز برايم گناهانى كه بلا را نازل مى‌كند.
اَللّهُمَّ اغْفِرْلى كُلَّ ذَنْبٍ اَذْنَبْتُهُ وَ كُلَّ خَطيئَةٍ اَخْطَاْتُها
خدايا! بيامرز برايم همه گناهانى را كه مرتكب شدم، و تمام خطاهايى كه به آنها آلوده گشتم.
اَللّهُمَّ اِنّى اَتَقَرَّبُ اِلَيْكَ بِذِكْرِكَ وَ اَسْتَشْفِعُ بِكَ اِلى نَفْسِكَ
خدايا! با ياد تو به سويت نزديكى مى‌جويم، و از ناخشنودى تو به درگاه خودت شفاعت می طلبم
وَ اَسْئَلُكَ بِجُودِكَ اَنْ تُدْنِيَنى مِنْ قُرْبِكَ وَ اَنْ تُوزِعَنى شُكْرَكَ وَ اَنْ تُلْهِمَنى ذِكْرَكَ
و از تو خواستارم‌ به جودت مرا به بارگاه قرب خويش نزديك گردانى و سپاس خود را نصيب من كنى، و يادت را به من الهام نمايى
اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ سُؤالَ خاضِعٍ مُتَذَلِّلٍ خاشِعٍ اَنْ تُسامِحَنى وَ تَرْحَمَنى وَ تَجْعَلَنى بِقَِسْمِكَ راضِياً قانِعاً وَ فى جَميعِ الاْحْوالِ مُتَواضِعاً
خدايا! از تو درخواست مى‌كنم، درخواست بنده‌اى فروتن، خوار و افتاده، كه با من مدارا نمايى و به من رحم كنى و به آنچه روزى‌ام نموده‌اى‌ خشنود و قانع بدارى و در تمام حالات در عرصه تواضعم بگذارى.
اَللّهُمَّ وَ اَسْئَلُكَ سُؤالَ مَنِ اشْتَدَّتْ فاقَتُهُ وَ اَنْزَلَ بِكَ عِنْدَ الشَّدائِدِ حاجَتَهُ وَ عَظُمَ فيما عِنْدَكَ رَغْبَتُهُ
خدايا! از تو درخواست مى‌كنم درخواست كسى‌كه سخت تهيدست‌ شده و بار نيازش را به هنگام گرفتاريها به آستان تو فرود آورده و ميلش به آنچه نزد توست فزونى يافته
اَللّهُمَّ عَظُمَ سُلْطانُكَ وَ عَلا مَكانُكَ وَ خَفِىَ مَكْرُكَ وَ ظَهَرَ اَمْرُكَ وَ غَلَبَ قَهْرُكَ وَ جَرَتْ قُدْرَتُكَ وَ لا يُمْكِنُ الْفِرارُ مِنْ حُكُومَتِكَ
خدايا! فرمانروايى‌ بس بزرگ و مقامت والا و تدبيرت پنهان، و فرمانت آشكار، و قهرت چيره، و قدرتت‌ نافذ، و گريز از حكومتت ممكن نيست.
اَللّهُمَّ لا اَجِدُ لِذُنُوبى غافِراً وَ لا لِقَبائِحى ساتِراً وَ لا لِشَىْءٍ مِنْ عَمَلِىَ الْقَبيحِ بِالْحَسَنِ مُبَدِّلاً غَيْرَكَ
خدايا! آمرزنده‌اى براى گناهانم و پرده‌پوشى براى‌ زشتكاری‌هايم و تبديل كننده‌اى براى كار زشتم به زيبايى
لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَكَ وَ بِحَمْدِكَ ظَلَمْتُ نَفْسى وَ تَجَرَّأتُ بِجَهْلى وَ سَكَنْتُ اِلى قَديمِ ذِكْرِكَ لى وَ مَنِّكَ عَلَىَّ.
جز تو نمى‌يابم معبودى جز تو نيست، پاك و منزّهى و به ستايشت برخاسته‌ام، به خود ستم كردم و از روى نادانى جرأت نمودم و به ياد ديرينه‌ات از من و بخششت بر من به آرامش نشستم‌
اَللّهُمَّ مَوْلاىَ كَمْ مِنْ قَبيحٍ سَتَرْتَهُ وَ كَمْ مِنْ فادِحٍ مِنَ الْبَلاءِ اَقَلْتَهُ
خدايا! اى سرور من چه بسيار زشتى مرا پوشاندى و چه بسيار بالاهاى سنگين و بزرگى كه از من برگرداندى
وَ كَمْ مِنْ عِثارٍ وَقَيْتَهُ وَ كَمْ مِنْ مَكْرُوهٍ دَفَعْتَهُ وَ كَمْ مِنْ ثَناءٍ جَميلٍ لَسْتُ اَهْلاً لَهُ نَشَرْتَهُ
و چه بسيار لغزشى كه مرا از آن‌ نگهداشتى و چه بسيار ناپسند كه از من دور كردى و چه بسيار ستايش نيكويى كه شايسته آن نبودم و تو در ميان مردم پخش كردى.
اَللّهُمَّ عَظُمَ بَلائى وَ اَفْرَطَ بى سُوءُ حالى وَ قَصُرَتْ بى اَعْمالى وَ قَعَدَتْ بى اَغْلالى
خدايا! بلايم‌ بزرگ شده و زشتى عالم از حدّ گذشته و كردارم خوارم ساخته و زنجيرهاى گناه مرا زمين‌گير نموده
وَ حَبَسَنى عَنْ نَفْعى بُعْدُ اَمَلى وَ خَدَعَتْنِى الدُّنْيا بِغُرُورِها وَ نَفْسى بِجِنايَتِها وَ مِطالى يا سَيِّدى
و دورى آرزوهايم مرا زندانى ساخته و دنيا با غرورش و نفسم با جنايتش و امروز و فردا كردنم در توبه مرا فريفته
فَاَسْئَلُكَ بِعِزَّتِكَ اَنْ لا يَحْجُبَ عَنْكَ دُعائى سُوءُ عَمَلى وَ فِعالى
اى سرورم از تو درخواست مى‌كنم به عزّتت كه مانع نشود از اجابت دعايم به درگاهت، بدى عمل و زشتى كردارم‌
وَ لا تَفْضَحْنى بِخَفِىِّ مَا اطَّلَعْتَ عَلَيْهِ مِنْ سِرّى وَلا تُعاجِلْنى بِالْعُقُوبَةِ عَلى ما عَمِلْتُهُ فى خَلَواتى
و مرا با آنچه از اسرار نهانم مى‌دانى رسوا مسازى و در كيفر آنچه در خلوتهايم انجام دادم‌ شتاب نكنى،
مِنْ سُوءِ فِعْلى وَ اِسائَتى وَ دَوامِ تَفْريطى وَ جَهالَتى وَ كَثْرَةِ شَهَواتى وَ غَفْلَتى
از زشتى كردار و بدى رفتار و تداوم تقصير و نادانى و بسيارى شهواتم‌ و غفلتم، شتاب نكنى.
وَ كُنِ اللّهُمَّ بِعِزَّتِكَ لى فى كُلِّ الاْحْوالِ رَؤُفاً وَ عَلَىَّ فى جَميعِ الاُْمُورِ عَطُوفاً.
خدايا! با من در همه احوال مهر ورز و بر من در هر كارم به ديده لطف‌ بنگر
اِلهى وَرَبّى مَنْ لى غَيْرُكَ اَسْئَلُهُ كَشْفَ ضُرّى وَالنَّظَرَ فى اَمْرى
خدايا، پروردگارا، جز تو كه را دارم؟ تا برطرف شدن ناراحتى و نظر لطف در كارم را از او درخواست كنم.
اِلهى وَ مَوْلاىَ اَجْرَيْتَ عَلَىَّ حُكْماً اتَّبَعْتُ فيهِ هَوى نَفْسى وَ لَمْ اَحْتَرِسْ فيهِ مِنْ تَزْيينِ عَدُوّى
خداى من‌ و سرور من، حكمى را بر من جارى ساختى كه هواى نفسم را در آن پيروى كردم و از فريبكارى آرايش دشمنم‌ نهراسيدم
فَغَرَّنى بِما اَهْوى وَ اَسْعَدَهُ عَلى ذلِكَ الْقَضاءُ فَتَجاوَزْتُ بِما جَرى عَلَىَّ مِنْ ذلِكَ بَعْضَ حُدُودِكَ وَ خالَفْتُ بَعْضَ اَوامِرِكَ
پس مرا به خواهش دل فريفت و بر اين امر اختيار و اراده‌ام ياريش نمود، پس بدينسان و بر پايه‌ گذشته‌هايم از حدودت گذشتم، و با برخى از دستوراتت مخالفت نمودم
فَلَكَ الْحَمْدُ عَلَىَّ فى جَميعِ ذلِكَ وَ لا حُجَّةَ لى فيما جَرى عَلَىَّ فيهِ قَضاؤُكَ وَ اَلْزَمَنى حُكْمُكَ وَ بَلاؤُكَ
پس حمد تنها از آن تواست‌ در همه اينها. و مرا هيچ حقى نيست در آنچه بر من از سوى قضايت جارى شده و فرمان و آزمايشت ملزمم نموده.
وَ قَدْ اَتَيْتُكَ يا اِلهى بَعْدَ تَقْصيرى وَ اِسْرافى عَلى نَفْسى مُعْتَذِراً نادِماً مُنْكَسِراً مُسْتَقيلاً مُسْتَغْفِراً مُنيباً مُقِرّاً مُذْعِناً مُعْتَرِفاً
اى‌ خداى من اينك پس از كوتاهى در عبادت و زياده‌روى در خواهشهاى نفس عذرخواه، پشيمان، شكسته‌دل، جوياى گذشت‌ طالب آمرزش، بازگشت‌كنان با حالت اقرار و اذعان و اعتراف به گناه
لا اَجِدُ مَفَرّاً مِمّا كانَ مِنّى وَ لا مَفْزَعاً اَتَوَجَّهُ اِلَيْهِ فى اَمْرى غَيْرَ قَبُولِكَ عُذْرى وَ اِدْخالِكَ اِيّاىَ فى سَعَةِ رَحْمَتِكَ،
بى‌آنكه گريزگاهى از آنچه از من سرزده بيابم و نه پناهگاهى كه به آن رو آورم‌ پيدا كنم، جز اينكه پذيراى عذرم باشى، و مرا در رحمت فراگيرت بگنجايى
اَللّهُمَّ فَاقْبَلْ عُذْرى وَارْحَمْ شِدَّةَ ضُرّى وَ فُكَّنى مِنْ شَدِّ وَثاقى
خدايا! پس عذرم را بپذير، و به بدحالى‌ام رحم كن و رهايم ساز از بند محكم گناه.
يا رَبِّ ارْحَمْ ضَعْفَ بَدَنى وَ رِقَّةَ جِلْدى وَ دِقَّةَ عَظْمى
پروردگارا! بر ناتوانى جسمم و نازكى پوستم و نرمى استخوانم رحم كن.
يا مَنْ بَدَءَ خَلْقى وَ ذِكْرى وَ تَرْبِيَتى وَ بِرّى وَ تَغْذِيَتى هَبْنى لاِبْتِداءِ كَرَمِكَ وَ سالِفِ بِرِّكَ بى
اى كه آغازگر آفرينش و ياد و پرورش و نيكى بر من و تغذيه‌ام بوده‌اى، اكنون مرا ببخش به همان كرم نخستت، و پيشينه احسانت بر من
يا اِلهى وَ سَيِّدى وَ رَبّى اَتُراكَ مُعَذِّبى بِنارِكَ بَعْدَ تَوْحيدِكَ وَ بَعْدَ مَا انْطَوى عَلَيْهِ قَلْبى مِنْ مَعْرِفَتِكَ وَ لَهِجَ بِهِ لِسانى مِنْ ذِكْرِكَ وَاعْتَقَدَهُ ضَميرى مِنْ حُبِّكَ
اى خداى من و سرور و پروردگارم، آيا مرا به آتش دوزخ عذاب نمايى، پس از اقرار به يگانگى‌ات و پس از آنكه دلم از نور شناخت تو روشنى گرفت و زبانم در پرتو آن به ذكرت گويا گشت و پس از آنكه درونم از عشقت لبريز شد
وَ بَعْدَ صِدْقِ اعْتِرافى وَ دُعائى خاضِعاً لِرُبُوبِيَّتِكَ؟
و پس از صداقت در اعتراف و درخواست خاضعانه‌ام در برابر پروردگارى‌ات.
هَيْهاتَ اَنْتَ اَكْرَمُ مِنْ اَنْ تُضَيِّعَ مَنْ رَبَّيْتَهُ اَوْ تُبْعِدَ مَنْ اَدْنَيْتَهُ اَوْ تُشَرِّدَ مَنْ آوَيْتَهُ اَوْ تُسَلِّمَ اِلَى الْبَلاءِ مَنْ كَفَيْتَهُ وَ رَحِمْتَهُ
باور نمى‌كنم چه آن بسيار بعيد است و تو بزرگوارتر از آن هستى كه پرورده‌ات را تباه كنى يا آن را كه به‌ خود نزديك نموده‌اى دور نمايى يا آن را كه پناه دادى از خود برانى يا آن را كه خود كفايت نموده‌اى و به او رحم كردى به موج بلا واگذارى!
وَ لَيْتَ شِعْرى يا سَيِّدى وَ اِلهى وَ مَوْلاىَ اَتُسَلِّطُ النّارَ عَلى وُجُوهٍ خَرَّتْ لِعَظَمَتِكَ ساجِدَةً وَ عَلى اَلْسُنٍ نَطَقَتْ بِتَوْحيدِكَ صادِقَةً وَ بِشُكْرِكَ مادِحَةً
اى كاش مى‌دانستم‌ اى سرورم و معبودم و مولايم، آيا آتش را بر صورتهايى كه براى عظمتت سجده‌كنان بر زمين نهاده شده مسلطّ مى‌كنى و نيز بر زبانهايى كه صادقانه به توحيدت و به سپاست مدح‌كنان گويا شده
وَ عَلى قُلُوبٍ اعْتَرَفَتْ بِاِلهِيَّتِكَ مُحَقِّقَةً وَ عَلى ضَمائِرَ حَوَتْ مِنَ الْعِلْمِ بِكَ حَتّى صارَتْ خاشِعَةً وَ عَلى جَوارِحَ سَعَتْ اِلى اَوْطانِ تَعَبُّدِكَ طائِعَةً وَ اَشارَتْ بِاسْتِغْفارِكَ مُذْعِنَةً
و هم بر دلهايى كه بر پايه تحقيق به خداونديت اعتراف‌ كرده. و بر نهادهايى كه معرفت به تو آنها را فرا گرفته تا آنجا كه در پيشگاهت خاضع شده و به اعضايى كه‌ مشتاقانه به سوى پرستشگاههايت شتافته‌اند و اقراركنان جوياى آمرزش تو بوده‌اند.
ما هكَذَا الظَّنُّ بِكَ وَ لا اُخْبِرْنا بِفَضْلِكَ عَنْكَ يا كَريمُ يا رَبِّ
شگفتا اين همه را به آتش بسوزانى! هرگز چنين‌ گمانى به تو نيست و از فضل تو چنين خبرى داده نشده اى بزرگوار، اى پروردگار
وَ اَنْتَ تَعْلَمُ ضَعْفى عَنْ قَليلٍ مِنْ بَلاءِ الدُّنْيا وَ عُقُوباتِها وَ ما يَجْرى فيها مِنَ الْمَكارِهِ عَلى اَهْلِها
و تو از ناتوانى‌ام در برابر اندكى از غم و اندوه دنيا و كيفرهاى آن و آنچه كه زا ناگواريها بر اهلش مى‌گذرد آگاهى
عَلى اَنَّ ذلِكَ بَلاءٌ وَ مَكْرُوهٌ قَليلٌ مَكْثُهُ يَسيرٌ بَقائُهُ قَصيرٌ مُدَّتُهُ
با آنكه اين غم و اندوه و ناگوارى درنگش كم بقايش اندك و مدّتش كوتاه است.
فَكَيْفَ احْتِمالى لِبَلاءِ الآخِرَةِ وَ جَليلِ وُقُوعِ الْمَكارِهِ فيها
پس چگونه خواهد بود تابم در برابر بلاى آخرت، و فرود آمدن ناگواريها در آن جهان بر جسم و جانم
وَهُوَ بَلاءٌ تَطُولُ مُدَّتُهُ وَ يَدُومُ مَقامُهُ وَ لا يُخَفَّفُ عَنْ اَهْلِهِ لاِنَّهُ لا يَكُونُ اِلاّ عَنْ غَضَبِكَ وَاْنتِقامِكَ وَ سَخَطِكَ
و حال انكه زمانش طولانى و جايگاهش ابدى است و تخفيفى براى‌ اهل آن بلا نخواهد بو، چرا كه مايه آن بلا جز از خشم و انتقام و ناخشنودى تو نيست
وَ هذا ما لا تَقُومُ لَهُ السَّمواتُ وَالاَْرْضُ يا سَيِّدِى فَكَيْفَ لى وَ اَنَا عَبْدُكَ الضَّعيفُ الذَّليلُ الْحَقيرُ الْمِسْكينُ الْمُسْتَكينُ
و اين چيزى است كه تاب نياورند در برابرش آسمانها و زمين، اى سرور من تا چه رسد به من؟ و حال آنكه من بنده ناتوان، خوار و كوچك، زمين‌گير و درمانده توأم.
يا اِلهى وَ رَبّى وَ سَيِّدِى وَ مَوْلاىَ لاِىِّ الاُْمُورِ اِلَيْكَ اَشْكُو وَ لِما مِنْها اَضِجُّ وَ اَبْكى؟ لأليمِ الْعَذابِ وَ شِدَّتِهِ اَمْ لِطُولِ الْبَلاءِ وَ مُدَّتِهِ؟
اى خداى من و پروردگارم و سرور و مولايم، براى كداميك از دردهايم به حضرتت شكوه كنم و براى كدامين گرفتاريم‌ به درگاهت بنالم و اشك بريزيم. آيا براى دردناكى عذاب و سختى‌اش، يا براى طولانى شدن بلا و زمانش
فَلَئِنْ صَيَّرْتَنى لِلْعُقُوباتِ مَعَ اَعْدائِكَ وَ جَمَعْتَ بَيْنى وَ بَيْنَ اَهْلِ بَلائِكَ وَ فَرَّقْتَ بَيْنى وَ بَيْنَ اَحِبّائِكَ وَ اَوْليائِكَ،
پس اگر مرا در عقوبت و مجازات با دشمنانت قرار دهى، و بين من و اهل عذابت جمع كنى، و ميان من و عاشقان و دوستانت جدايى اندازى
فَهَبْنى يا اِلهى وَ سَيِّدِى وَ مَوْلاىَ وَ رَبّى صَبَرْتُ عَلى عَذابِكَ فَكَيْفَ اَصْبِرُ عَلى فِراقِكَ
اى خدا و آقا و مولا و پروردگارم، بر فرض كه بر عذابت شكيبائى ورزم، ولى بر فراقت چگونه صبر كنم
وَ هَبْنى صَبَرْتُ عَلى حَرِّ نارِكَ فَكَيْفَ اَصْبِرُ عَنِ النَّظَرِ اِلى كَرامَتِكَ اَمْ كَيْفَ اَسْكُنُ فِى النّارِ وَ رَجائى عَفْوُكَ
و گيرم اى خداى من‌ بر سوزندگى آتشت صبر كنم، اما چگونه چشم‌پوشى از كرمت را تاب آورم يا چگونه در آتش، سكونت‌ گزينم و حال آنكه اميد من گذشت و عفو تواست.
فَبِعِزَّتِكَ يا سَيِّدى وَ مَوْلاىَ اُقْسِمُ صادِقاً لَئِنْ تَرَكْتَنى ناطِقاً لاَضِجَّنَّ اِلَيْكَ بَيْنَ اَهْلِها ضَجيجَ الآمِلينَ
پس به عزّتت اى آقا و مولايم سوگند صادقانه مى‌خورم، اگر مرا در سخن گفتن آزاد بگذارى‌ در ميان اهل دوزخ به پيشگاهت سخت ناله سر دهم همانند ناله آرزومندان
وَ لاَصْرُخَنَّ اِلَيْكَ صُراخَ الْمَسْتَصْرِخينَ وَ لاََبْكِيَنَّ عَلَيْكَ بُكاءَ الْفاقِدينَ
و به درگاهت بانگ بردارم، همچون بانگ آنان‌كه خواهان دادرسى هستند و هر آينه به آستانت گريه كنم چونان كه مبتلا به فقدان عزيزى مى‌باشند
وَ لاَُنادِيَنَّكَ اَيْنَ كُنْتَ يا وَلِىَّ الْمُؤْمِنينَ يا غايَةَ آمالِ الْعارِفينَ يا غِياثَ الْمُسْتَغيثينَ يا حَبيبَ قُلُوبِ الصّادِقينَ وَ يا اِلهَ الْعالَمينَ
و صدايت مى‌زنم: كجايى اى سرپرست مؤمنان، آرى كجايى اى نهايت‌ آرزوى عارفان، اى فريادرس خواهندگان فريادرس، اى محبوب دلهاى راستان و اى معبود جهانيان‌.
«اَفَتُراكَ سُبْحانَكَ يا اِلهى وَ بِحَمْدِكَ تَسْمَعُ فيها صَوْتَ عَبْدٍ مُسْلِمٍ سُجِنَ فيها بِمُخالَفَتِهِ وَ ذاقَ طَعْمَ عَذابِها بِمَعْصِيَتِهِ وَ حُبِسَ بَيْنَ اَطْباقِها بِجُرْمِهِ وَ جَريرَتِهِ
آيا اين چنين است، اى خداى منزّه، و ستوده كه در دوزخ بشنوى صداى بنده مسلمانى كه براى مخالفتش با دستورات تو زندانى شده و مزه عذابش را به خاطر نافرمانى چشيده و ميان دركات دوزخ به علّت جرم و جنايتش محبوس شده
وَ هُوَ يَضِجُّ اِلَيْكَ ضَجيجَ مُؤَمِّلٍ لِرَحْمَتِكَ وَ يُناديكَ بِلِسانِ اَهْلِ تَوْحيدِكَ وَ يَتَوَسَّلُ اِلَيْكَ بِرُبُوبِيَّتِكَ
و حال آنكه در درگاهت سخت ناله‌ مى‌زند، همچون ناله آن‌كه آرزومند رحمت توست، و با زبان اهل توحيدت تو را مى‌خواند، و به ربوبيّتت به پيشگاهت توسّل مى‌جويد
يا مَوْلاىَ فَكَيْفَ يَبْقى فِى الْعَذابِ وَ هُوَ يَرْجُوا ما سَلَفَ مِنْ حِلْمِكَ
اى مولاى من، چگونه در عذاب بماند و حال آنكه اميد به بردبارى گذشته‌ات دارد
اَمْ كَيْفَ تُؤْلِمُهُ النّارُ وَ هُوَ يَأمُلُ فَضْلَكَ وَ رَحْمَتَكَ
يا آتش چگونه او را به درد آورد درحالى‌كه بخشش و رحمت تو را آرزو دارد.
«اَمْ كَيْفَ يُحْرِقُهُ لَهيبُها وَ اَنْتَ تَسْمَعُ صَوْتَهُ وَ تَرى مَكانَهُ
يا چگونه شعله آتش او را بسوزاند درحالى‌كه فريادش را مى‌شنوى و جايش را مى‌بينى‌
اَمْ كَيْفَ يَشْتَمِلُ عَلَيْهِ زَفيرُها وَ اَنْتَ تَعْلَمُ ضَعْفَهُ
يا چگونه آتش او را دربر بگيرد و حال آنكه از ناتوانى‌اش خبر دارى
اَمْ كَيْفَ يَتَقَلْقَلُ بَيْنَ اَطْباقِها وَ اَنْتَ تَعْلَمُ صِدْقَهُ
يا چگونه در طبقات دوزخ به اين سو و آن سو كشانده شود درحالى‌ كه راستگوى‌اش را مى‌دانى
اَمْ كَيْفَ تَزْجُرُهُ زَبانِيَتُها وَ هُوَ يُناديكَ يا رَبَّهُ
يا چگونه فرشته‌هاى عذاب او را با خشم برانند و حال آنكه تو را به پروردگاريت مى‌خواند
اَمْ كَيْفَ يَرْجُو فَضْلَكَ فى عِتْقِهِ مِنْها فَتَتْرُكُهُ فيها
يا چگونه ممكن است بخششت را در آزادى از دوزخ اميد داشته باشد و تو او را در انجا به همان حال واگذارى؟
هَيْهاتَ ما ذلِكَ الظَّنُ بِكَ وَ لاَالْمَعْرُوفُ مِنْ فَضْلِكَ وَ لا مُشْبِهٌ لِما عامَلْتَ بِهِ الْمُوَحِّدينَ مِنْ بِرِّكَ وَ اِحْسانِكَ
همه اين امور از بنده‌نوازى تو بس دور است، هرگز گمان ما به تو اين نيست و نه از فضل تو چنين گويند و نه به آنچه كه از خوبى و احسانت با اهل توحيد رفتار كرده‌اى شباهتى دارد.
«فَبِالْيَقينِ اَقْطَعُ لَوْ لا ما حَكَمْتَ بِهِ مِنْ تَعْذيبِ جاحِديكَ وَ قَضَيْتَ بِهِ مِنْ اِخْلادِ مُعانِديكَ لَجَعَلْتَ النّارَ كُلَّها بَرْداً وَ سَلاماً وَ ما كانَ لاِحَدٍ فيها مَقَرّاً وَ لا مُقاماً
پس به يقين مى‌دانم كه اگر فرمانت در به‌ عذاب كشيدن منكران نبود و حكمت به هميشگى بودن دشمنانت در آتش صادر نمى‌شد، هر آينه سرتاسر دوزخ را سرد و سلامت مى‌كردى و براى احدى در آنجا قرار و جايگاهى نبود
لكِنَّكَ تَقَدَّسَتْ اَسْماؤُكَ اَقْسَمْتَ اَنْ تَمْلأها مِنَ الْكافِرينَ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنّاسِ اَجْمَعينَ وَ اَنْ تُخَلِّدَ فيهَا الْمُعانِدينَ
امّا تو كه مقدّس است نامهايت‌ سوگند ياد كردى كه دوزخ را از همه كافران چه پرى و چه آدمى پر سازى و ستيزه‌جويان را در آنجا هميشگى و جاودانه بدارى‌
وَ اَنْتَ جَلَّ ثَناؤُكَ قُلْتَ مُبْتَدِئاً وَ تَطَوَّلْتَ بِالاِْنْعامِ مُتَكَرِّماً، اَفَمَنْ كانَ مُؤْمِناً كَمَنْ كانَ فاسِقاً لا يَسْتَوُونَ
و هم تو -كه ثنايت برجسته و والا است- به اين گفته ابتدا كردى و با نعمتهايت كريمانه تفضّل فرمودى «آيا مؤمن همانند فاسق‌ است؟ نه، مساوى نيستند».
«اِلهى وَ سَيِّدى فَاَسْئَلُكَ بِالْقُدْرَةِ الَّتى قَدَّرْتَها وَ بِالْقَضِيَّةِ الَّتى حَتَمْتَها وَ حَكَمْتَها وَ غَلَبْتَ مَنْ عَلَيْهِ اَجْرَيْتَها
اى خدا و سرور من، از تو خواستارم به قدرتى كه مقدّر نمودى و به فرمانى كه حتميتش دادى و بر همه استوارش نمودى و بر كسى‌كه بر او اجرايش كردى چيره ساختى
اَنْ تَهَبَ لى فى هذِهِ اللَّيْلَةِ وَ فى هذِهِ السّاعَةِ كُلَّ جُرْمٍ اَجْرَمْتُهُ وَ كُلَّ ذَنْبٍ اَذْنَبْتُهُ وَ كُلَّ قَبِيحٍ اَسْرَرْتُهُ وَ كُلَّ جَهْلٍ عَمِلْتُهُ كَتَمْتُهُ اَوْ اَعْلَنْتُهُ اَخْفَيْتُهُ اَوْ اَظْهَرْتُهُ
كه در اين شب و در اين ساعت بر من ببخشى هر جرمى‌ كه مرتكب شدم و هر گناهى كه به آن آلوده گشتم و هر كار زشتى را كه پنهان ساختم و هر نادانى كه آن را بكار گرفتم‌ خواه پنهان كردم يا آشكار، نهان ساختم يا عيان و هر كار زشتى كه دستور ثبت آن را به نويسندگان بزرگوار دادى.
وَ كُلَّ سَيِّئَةٍ اَمَرْتَ بِاِثْباتِهَا الْكِرامَ الْكاتِبينَ الَّذينَ وَكَّلْتَهُمْ بِحِفْظِ ما يَكُونُ مِنّى وَ جَعَلْتَهُمْ شُهُوداً عَلَىَّ مَعَ جَوارِحى
آنان‌كه بر ضبط آنچه از من سر زند گماشتى و آنان را نيز گواهانى بر من قرار دادى علاوه بر اعضايم و خود فراتر از آنها مراقب من بودى
وَ كُنْتَ اَنْتَ الرَّقيبَ عَلَىَّ مِنْ وَرائِهِمْ وَالشّاهِدَ لِما خَفِىَ عَنْهُمْ وَ بِرَحْمَتِكَ اَخْفَيْتَهُ وَ بِفَضْلِكَ سَتَرْتَهُ
و شاهد بر آنچه كه از آنان پنهان ماند و به يقين با رحمتت پنهان ساختى و با فضلت‌ پوشاندى
وَ اَنْ تُوَفِّرَ حَظّى مِنْ كُلِّ خَيْرٍ اَنْزَلْتَهُ اَوْ اِحْسانٍ فَضَّلْتَهُ اَوْ بِرٍّ نَشَرْتَهُ اَوْ رِزْقٍ بَسَطْتَهُ اَوْ ذَنْبٍ تَغْفِرُهُ اَوْ خَطَاءٍ تَسْتُرُهُ
و اينكه از تو مى‌خواهم از هرچيزى‌كه نازل كردى يا احسانى كه تفضّل نمودى يا برّ و نيكى كه گستردى‌ يا رزقى كه پراكندى يا گناهى كه بيامرزى يا خطايى كه بپوشانى، پرورگارا، پروردگارا، پروردگارا!
«يا رَبِّ يا رَبِّ يا رَبِّ يا اِلهى وَ سَيِّدى وَ مَوْلاىَ وَ مالِكَ رِقّى يا مَنْ بِيَدِهِ ناصِيَتى يا عَليماً بِضُرّى وَ مَسْكَنَتى يا خَبيراً بِفَقْرى وَ فاقَتى
اى خداى من‌ اى سرور من، اى مولاى من و اختيار دارم، اى كسى‌كه مهارم به دست اوست، اى آگاه از پريشانى و ناتوانى‌ام‌ اى داناى تهيدستى و نادارى‌ام
يا رَبِّ يا رَبِّ يا رَبِّ اَسْئَلُكَ بِحَقِّكَ وَ قُدْسِكَ وَ اَعْظَمِ صِفاتِكَ وَ اَسْمائِكَ اَنْ تَجْعَلَ اَوْقاتى مِنَ اللَّيْلِ وَالنَّهارِ بِذِكْرِكَ مَعْمُورَةً وَ بِخِدْمَتِكَ مَوْصُولَةً وَ اَعْمالى عِنْدَكَ مَقْبُولَةً
پروردگارا! پروردگارا! پروردگارا! از تو درخواست مى‌كنم به حقّت و قدست و بزرگ‌ترين‌ صفات و نامهايت كه همه اوقاتم را از شب و روز به يادت آباد كنى و به خدمتگزاريت‌ پيوسته بدارى. و اعمالم را در پيشگاهت قبول فرمايى
حَتّى تَكُونَ اَعْمالى وَ اَوْرادى كُلُّها وِرْداً واحِداً وَ حالى فى خِدْمَتِكَ سَرْمَداً
تا آنكه اعمال و اورادم هماهنگ، همسو و همواره باشد و حالم در خدمت تو پاينده گردد.
«يا سَيِّدى يا مَنْ عَلَيْهِ مُعَوَّلى يا مَنْ اِلَيْهِ شَكَوْتُ اَحْوالى
اى سرور من، اى آن‌كه بر او تكيه دارم، اى آن‌كه شكوه حالم را تنها به سوى او برم
يا رَبِّ يا رَبِّ يا رَبِّ قَوِّ عَلى خِدْمَتِكَ جَوارِحى وَاشْدُدْ عَلَى الْعَزيمَةِ جَوانِحى وَ هَبْ لِىَ الْجِدَّ فى خَشْيَتِكَ وَالدَّوامَ فِى الاِْتِّصالِ بِخِدْمَتِكَ
اى پروردگارم، اى پروردگارم، اى پروردگارم اعضايم را در راه خدمتت نيرو بخش و دلم را بر عزم و همّت محكم كن، و كوشش در راستاى پروايت و دوام در پيوستن به خدمتت را به من ارزانى دار
حَتّى اَسْرَحَ اِلَيْكَ فى مَيادينِ السّابِقينَ وَ اُسْرِعَ اِلَيْكَ فِى الْبارِزينَ وَ اَشْتاقَ اِلى قُرْبِكَ فِى الْمُشْتاقينَ وَ اَدْنُوَ مِنْكَ دُنُوَّ الْمُخْلِصينَ وَ اَخافَكَ مَخافَةَ الْمُوقِنينَ وَ اَجْتَمِعَ فى جِوارِكَ مَعَ الْمُؤْمِنينَ
تا به سويت برانم در ميدانهاى‌ پيشتازان و به سويت بشتابم در ميان شتابندگان و به كوى قربت آيم در ميان مشتاقان و همانند مخلصان به تو نزديك شوم و چون يقين آوردگان از جاه تو بهراسم و با اهل ايمان در جوارت گرد آيم.
«اَللّهُمَّ وَ مَنْ اَرادَنى بِسُوءٍ فَاَرِدْهُ وَ مَنْ كادَنى فَكِدْهُ
خدايا! هركس مرا به بدى قصد كند تو قصدش كن، و هركس با من مكر ورزد تو با او مكر كن
وَاجْعَلْنى مِنْ اَحْسَنِ عَبيدِكَ نَصيباً عِنْدَكَ وَ اَقْرَبِهِمْ مَنْزِلَةً مِنْكَ وَ اَخَصِّهِمْ زُلْفَةً لَدَيْكَ فَاِنَّهُ لا يُنالُ ذلِكَ اِلاّ بِفَضْلِكَ
و مرا از بهره‌مندترين بندگانت نزد خود، و نزديك‌ترينشان در منزلت به تو و مخصوص‌ ترينشان در رتبه به پيشگاهت بگردان، زيرا اين همه به دست نيايد جز به فضل تو
وَ جُدْلى بِجُودِكَ وَاعْطِفْ عَلَىَّ بِمَجْدِكَ وَاحْفَظْنى بِرَحْمَتِكَ وَاجْعَلْ لِسانى بِذِكْرِكَ لَهِجاً وَ قَلْبى بِحُبِّكَ مُتَيَّماً
خدايا! با جودت به من جود كن و با بزرگواريت به من نظر كن و با رحمتت مرا نگاهدار و زبانم را به ذكرت گويا كن، و دلم را به محبتت شيفته و شيدا فرما
وَ مُنَّ عَلَىَّ بِحُسْنِ اِجابَتِكَ وَ اَقِلْنى عَثْرَتى وَاغْفِرْ زَلَّتى
و بر من منّت گذار با پاسخ نيكويت و لغزشم را ناديده انگار و گناهم را ببخش
فَاِنَّكَ قَضَيْتَ عَلى عِبادِكَ بِعِبادَتِكَ وَ اَمَرْتَهُمْ بِدُعائِكَ وَ ضَمِنْتَ لَهُمُ الاِْجابَةَ
زيرا تو بندگانت را به بندگى فرمان دادى و به دعا و درخواست از خود امر كردى و اجابت دعا را براى آنان ضامن شدى.
«فَاِلَيْكَ يا رَبِّ نَصَبْتُ وَجْهى وَ اِلَيْكَ يا رَبِّ مَدَدْتُ يَدى
پس اى‌ پروردگار من تنها روى به سوى تو داشتم و دستم را تنها به جانب تو دراز كردم
فَبِعِزَّتِكَ اسْتَجِبْ لى دُعائى وَ بَلِّغْنى مُناىَ وَ لا تَقْطَعْ مِنْ فَضْلِكَ رَجائى وَاكْفِنى شَرَّ الْجِنِّ وَالاِْنْسِ مِنْ اَعْدائى
پس تو را به عزّتت سوگند مى‌دهم كه دعايم را اجابت كنى‌ و مرا به آرزويم برسانى، و اميدم را از فضلت نااميد نكنى، و شرّ دشمنانم را از پرى و آدمى از من كفايت كنى.
يا سَريعَ الرِّضا اِغْفِرْ لِمَنْ لا يَمْلِكُ اِلا الدُّعاءَ فَاِنَّكَ فَعّالٌ لِما تَشاءُ
اى‌ خدايى كه زود از بنده‌ات خشنود مى‌شوى، بيامرز آن را كه جز دعا چيزى ندارد، همانا تو هرچه بخواهى انجام مى‌دهى
يا مَنِ اسْمُهُ دَواءٌ وَ ذِكْرُهُ شِفاءٌ وَ طاعَتُهُ غِنىً اِرْحَمْ مَنْ رَأسُ مالِهِ الرَّجاءُ وَ سِلاحُهُ الْبُكاءُ
اى آن‌كه نامش دوا و يادش‌ شفا و طاعتش توانگرى است، رحم كن به كسى‌كه سرمايه‌اش اميد و سازوبرگش اشك‌ريزان است
يا سابِغَ النِّعَمِ يا دافِعَ النِّقَمِ يا نُورَ الْمُسْتَوْحِشينَ فِى الظُّلَمِ يا عالِماً لا يُعَلَّمُ
اى فروريزنده نعمتها اى دوركننده بلاها، اى روشنى‌ بخش وحشت‌ زدگان در تاريكيها، اى داناى ناآموخته
صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَافْعَلْ بى ما اَنْتَ اَهْلُهُ وَ صَلَّى اللّهُ عَلى رَسُولِهِ وَالاْئِمَّةِ الْمَيامينَ مِنْ آلِهِ وَ سَلَّمَ تَسْليماً كَثيراً.
بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، و با من چنان كن تو را شايد، و درود و سلام فراوان خدا بر پيامبرش و بر امامان‌ خجسته از خاندانش.

 https://irjavan.com/%d9%85%d8%aa%d9%86-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b9%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

متن آهنگ نفس نفسم تورو داد میزنه نفس توی سینه صدات میزنه مرتضی پاشایی

نفس نفسم تورو داد میزنه نفس توی سینه صدات میزنه!♫!
نگاه تو مثل جواب منه تعبیر خواب منه !♫!

 

آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام نفس نفسم تورو داد میزنه نفس توی سینه صدات میزنه



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25


بهترین سونوگرافی در تهران کجاست؟ آیا هیستروسکوپی، سونوگرافی کلیه، ماموگرافی، رادیولوژی و سایر خدمات تصویربرداری ارائه می دهد؟ سونوگرافی برای مشکلاتی که با علائم قابل تشخیص نیستند نشان داده می شود. سونوگرافی رحم برای تشخیص مشکلات زنان و بررسی وضعیت بارداری استفاده می شود. بعلاوه در تشخیص مشکلات کلیه، چشم، کبد، طحال و سایر مشکلات بدن باید دقیق باشد. در این مقاله شما را با ویژگی های یک مرکز سونوگرافی خوب در تهران آشنا می کنیم. سونوگرافی سروش یک مرکز تصویربرداری است که طیف گسترده ای از خدمات تصویربرداری را ارائه می دهد. همچنین هزینه هر یک از این اسکن ها و نحوه انجام آن ها را با شما در میان می گذاریم.

سایر خدمات مرکز سونوگرافی

سونوگرافی بارداری دوقلو

جنسیت را بررسی کنید

دخالت

بررسی سونوگرافی سرطان سینه

سونوگرافی بیضه

ترانس رکتال

ترانس واژینال

سونوگرافی تیروئید

دیسک چوبی

سونوگرافی شکم

 

اطلاعات بیشتر: https://payju.ir/content/مراکز-سونوگرافی-در-شیراز



:: بازدید از این مطلب : 10327
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

در حقیقت این رویکرد یک رویکرد تعاملی است و هدف از آن حل گلایههایی است که از سوی زوجین مطرح میشود.در رویکرد راه حل محور، تلاش بر ارائه راه حل و بررسی عواملی است که در نهایت به ایجاد خشنودی یا حس خوب در زوجها منجر میشود. اجتناب در نهایت شما را به جایی میکشاند که نمیخواهید بروید: “طلاق عاطفی”… افسانه ها در مورد میزان موفقیت پایین زوج درمانی و مشاوره فقط وضعیت شما را بدتر از آنچه که هست نشان می دهد. اصول مشاوره رابطه این است که تعامل با یکدیگر و به طور کلی با جامعه با مقادیر بهینه تعارض برای همه شرکت کنندگان همراه باشد و به نظر می رسد مهارت حل اختلاف یک زوج میزان طلاق را پیش بینی می کند. پس هدف کلی این رویکرد کمک به درمان­جو برای شروع فرآیند حل مشکل است. شدت تعارضات میان زوجین، نوع مشکل و توانایی آنها در برقراری ارتباط صحیح با یکدیگر در تعیین بهترین رویکرد درمانی میان زن و شوهر تاثیرگذار است. در عوض آن ها رویکرد خود را تطبیق می دهند تا اطمینان حاصل کنند که از بهترین شواهد (چه بالینی و چه تحقیقاتی) پیروی می کنند. روش گاتمن شامل یک اتاق ساده برای گفتگو با زوجین و توجه دقیق به گفتار و رفتار آنها با یکدیگر بود تا از این طریق بتواند پیش بینی دقیقی برای علل شکست زندگی مشترک حاصل شود.

” تقویت کرد. وی نتیجه گیری می کند حتی در مورد موثرترین روش ها هر دو نوع درمان از نظر ساختار و نتایج هر دو کاملاً مستند است. هستید، میتوانید در این صفحه از میان بهترین زوج درمانگران مبارکه، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک زوج درمانگر خوب، مشکل خود را درمان کنید. در تحقیقی که توسط انجمن ازدواج و خانواده در آمریکا انجام شد بیش از 97٪ از زوجین مورد نظر گفتند که از زوج درمانی کمک لازم را دریافت کرده اند. زمانی که یک همسر به فعال سازی مجدد چرخه می پردازد، درمانگر آن را یاد آوری و با همسر دیگر آن را مورد بازدید قرارمی دهد. رویای ازدواجی که زمانی هردویتان مشترکاً داشتید، اکنون آهسته آهسته می میرد و مرگی دردناک را تجربه میکند. حل مشاجره همسران و حتی عذرخواهی آنها از یکدیگر زمانی اتفاق می افتد که هر دوی آنها در مورد مشکل پیش آمده، قبول کنند که از یکی از آنها اشتباهی سر زده؛ یعنی راجع به اشتباه توافق کنند.

در این فصول دستورالعملها و نمونههای موردی گام به گام را خواهید یافت که به درمانگران تازهکار کمک میکند تا حوزه دانش خود را گسترش دهند و حتی به پیشرفتهترین درمانگران اجازه میدهد بلافاصله مهارتهای جدید را در کار خود بگنجانند. این بدان معناست که درمانی که دریافت می کنید بر خلاف روش های جایگزین، ترجیحاً در آزمایشات کنترل شده تصادفی مورد آزمایش قرار گرفته است. یک زوج درمانگر خوب در تهران توضیح می دهد: روش زوج درمانی اساساً بر روند برقراری ارتباط تمرکز دارند. همه زوجها با مشکلات مواجه میشوند و همه زوجها تفاوتهایی دارند. آن ها مانند اتومبیل ها به نگهداری منظم نیاز دارند تا عملکرد خوبی داشته باشند. رفتارهای ناسازگارانهای مانند سرزنشکردن، ذهنخوانی و قضاوت طرف مقابل از نگرانی درباره آینده و جستوجو در گذشته نشات میگیرد؛ بنابراین در این روش، به زوجین آموزش داده میشود تا در زمان حال زندگی کنند و احساسات خود را شناسایی و آشکارا بیان کنند.

شناسایی چرخه های تعاملی منفی همزمان با پدیداری آن در همان جلسه و شرح اینکه چگونه این چرخه موجب بقاء نا ایمنی های دلبستگی خاست و آشفتگی های زناشویی را فراهم می آورد (حسینی، 1389). در دومین گام درمانی، تمرکز درمانگر هیجان مدار موشکافانه تر می شود؛ او باید همسران را به آرامش و دقت دعوت کند تا بتواند الگوهای تعاملی شان را شناسایی کنند. هدف اصلی این نوع مشاوره، بهبود روابط و ارتقاء کیفیت زندگی زناشویی است. این تمرین فرصتی را برای شما و همسرتان فراهم میکند تا بدون حواس پرتی مثلا بدون تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ و… اگر عضوی از یک زن و شوهر مضطرب باشید ممکن است احساس کنید که هیچ راهی برای برون رفت از روابط آشفته شما وجود ندارد. ممکن است فکر کنید با مدفون ساختن تعارضها از شرشان خلاص می شوید اما حقیقت این است که دارید آنها را زنده به گور میکنید، ولی همچنان در ذهنتان باقی خواهند ماند.



:: بازدید از این مطلب : 78745
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

متن آهنگ تو نباشی قلبم غم نداره مسعود صادقلو

تو نباشی قلبم غم نداره که داره هر چی که قشنگه یارم نداره که داره!♫!
خط چشماش شب دنباله داره !♫!
چشم بچه آهوت سم نداره که داره منو قد دنیا دوسم نداره که داره!♫!
سر به زیره یکم شیطونی داره !♫!
حالا حالاها باهات حالت مجنونه دلم حالا حالاها حواسش پی بارونه دلم!♫!
تنها اومدم شمال اما تو تهرونه دلم !♫!

 آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام «تو نباشی قلبم غم نداره»



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25


همانطور که رفتار ما تغییر می‌کند، الگوریتم گوگل تکامل می‌یابد و فناوری برای برآورده کردن نیازها و خواسته‌های ما تکامل می‌یابد، بنابراین موتورهای جستجو نیز باید تغییر کنند. برای مثال، ده سال پیش، ما پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و پینترست را نداشتیم که به افزایش ترافیک به وب‌سایت‌هایمان کمک کند.

ما همچنین به ترافیک تلفن همراه یا بهترین راه‌ها برای دسترسی به جستجوگرانی که در حال حرکت هستند فکر نکردیم، زیرا به نظر می‌رسد آن میلیون‌ها جستجوگر امروزی یک شبه روند بازاریابی را تغییر می‌دهند. ابزارها و تکنیک های جدید بلافاصله قابل مشاهده هستند،

بنابراین، گوگل در پاسخ به این تغییرات سریع، مرتباً نحوه مدیریت رتبه‌بندی، لینک‌ها و به‌ویژه محتوا را تغییر می‌دهد. اما در قلب الگوریتم تغییر گوگل یک هدف ساده وجود دارد: ارائه بهترین تجربه کاربری…

در این مقاله، من، محمد سلحشوری، قصد دارم مفهوم الگوریتم گوگل را با مثال های متعدد بررسی کرده و به اختصار مهمترین الگوریتم های گوگل و الگوریتم خاص و کاربردی مرغ مگس خوار را با شما به اشتراک بگذارم.

الگوریتم گوگل چیست و چگونه کار می کند؟

از نظر موتورهای جستجو؛ سوال این است، "چگونه می توانم مرتبط ترین صفحات وب را برای این جفت کلمات کلیدی (یا عبارات جستجو) پیدا کنم؟"

«اینجاست که وجود الگوریتم‌ها معنا پیدا می‌کند.

الگوریتم‌ها به گوگل امکان می‌دهند نتایج مرتبط را پیدا، رتبه‌بندی و برگرداند.

اصطلاح "الگوریتم" به معنای روشی گام به گام برای حل یک مسئله است.

الگوریتم گوگل یک سیستم پیچیده بازیابی داده است که از فهرست جستجوی صفحات وب استفاده می کند که حاوی کلمات کلیدی است که کاربران جستجو می کنند.

به سرعت بهترین نتایج ممکن را برای جستجو برگردانید. از دیدگاه علمی، الگوریتم مجموعه ای از فرمول هایی است که مسائل را حل کرده و مشکلات پیچیده و بزرگ برنامه نویس وب سایت را به موارد کوچکتر کاهش می دهد.

سپس هر صفحه را بر اساس چندین عامل مهم رتبه بندی می کند، از جمله:

چند بار کلمات کلیدی شما در صفحه مشاهده شده است (محتوای با کیفیت)

وب سایت با کیفیت بهینه

صفحات وب قدیمی را با یک الگوریتم جدید به روز کنید

ساخت لینک های با کیفیت (بک لینک) از طریق سایت های قابل اعتماد

سایت را موبایل پسند کنید (سئوی موبایل)

داشتن یک وب سایت با سرعت بارگذاری صفحه بالا

استفاده از نشانه گذاری طرحواره تایید شده توسط گوگل برای ارائه اطلاعات واضح مانند آدرس و محصول به موتورهای جستجو.

برندسازی قوی در وب سایت خود داشته باشید تا جستجوها و توجه کاربران بیشتری را از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به وب سایت خود جلب کنید

داشتن دامنه خوب و قوی (استفاده از کلمات کلیدی و برندینگ و کیفیت لینک)

استفاده از فاکتور HTTPS برای افزایش امنیت اطلاعات کاربران

تجربه کاربری بهتر (کاربران زمان بیشتری را در سایت و تعداد دفعات و صفحاتی که کاربر از سایت بازدید می کند)

شما می توانید بسیاری از این عوامل رتبه بندی، مانند محتوای منحصر به فرد، بهینه سازی صفحه و انتخاب لینک را کنترل کنید، در حالی که عواملی وجود دارند که عملاً از کنترل شما خارج هستند، مانند طول عمر وب سایت و نام دامنه شما.

یک موتور جستجو از ترکیبی از الگوریتم‌ها و سیگنال‌های رتبه‌بندی چندگانه برای نمایش صفحات وب با رتبه‌بندی مرتبط در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) استفاده می‌کند.

اگر مشغول طراحی و نوشتن یک وب سایت هستید، باید تمام قوانین گوگل را رعایت کنید تا وب سایت شما رتبه بالایی داشته باشد و توسط گوگل جریمه نشود.

اما اگر قوانین گوگل (جستجو) را به طور کامل رعایت نکنید از طریق الگوریتم های مختلف مشخص می شود و در طول مسیر موتور گوگل وب سایت شما را جستجو می کند و توسط گوگل جریمه می شوید.

یک توسعه دهنده وب سایت برای افزایش رتبه وب سایت خود نیاز به حضور الگوریتم هایی دارد.

الگوریتم ها کار می کنند:

بررسی محتوای سایت

وضعیت پیوند را بررسی کنید

تعداد نتایج جستجو

چند سال پیش، اگر روی یک نتیجه جستجو کلیک می‌کردید، تبلیغات و پاپ‌آپ‌های غیرمرتبط زیادی را دریافت می‌کردید که بیشتر از پاپ‌آپ‌های پس‌زمینه آزاردهنده بودند.

به همین دلیل است که گوگل قوانین (الگوریتم های) نجات جان را به عنوان یک توانایی اضافی برای شناسایی و مقابله با سایت های هرزنامه طراحی کرد.

در واقع این الگوریتم ها به کاربران یاد داده اند که چگونه محتوای با کیفیت تولید کنند، رتبه صفحه خود را افزایش دهند و به رتبه واقعی خود دست یابند.
 

در بین الگوریتم های گوگل، الگوریتم مرغ مگس خوار O-penitive است

تنها وظیفه هدایت و راهنمایی سریع و دقیق کاربر را دارد، به عنوان یک تابلو راهنمایی و رانندگی عمل می کند که رانندگان و مسافران را سریع و ایمن به مقصد مورد نظرشان راهنمایی می کند و راه را نشان می دهد.

با استفاده از مثال بالا می توان فهمید که الگوریتم گوگل در واقع مجموعه ای از عوامل و دستورالعمل هایی است که وب سایت های مختلف را بر اساس عملکرد و مطابقت آنها با قوانین گوگل متمایز می کند.

داشتن این الگوریتم ها در بهینه سازی وب سایت مهم است.

اول، آنها از دسترسی به سایت های با کیفیت پایین جلوگیری می کنند.

دوم، آنها یک سایت ارزشمند و کاربر محور هستند که به طور قابل توجهی رشد می کنند.

جستجوی گوگل باید نیازها و اهداف کاربر را درک کند و بر اساس آن بهینه سازی کند.

مروری بر الگوریتم های گوگل

در 13 ژانویه، گوگل اولین به روز رسانی الگوریتم سال 2020 را منتشر کرد.

اهمیت این به روز رسانی الگوریتمی افزایش می یابد زیرا غول موتور جستجو تایید می کند که آخرین به روز رسانی گوگل یک الگوریتمی اصلی است.

چرا الگوریتم های گوگل اهمیت دارند؟

گوگل برای تصمیم گیری بهتر در مورد هر ردیاب رتبه به داده های زیادی نیاز دارد.

هرچه افراد هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی خاص، نتایج مرتبط بیشتری کسب کنند، بهتر است.

اطلاعاتی که گوگل می تواند استخراج کند و به سایر موتورهای جستجو بازگرداند بسیار دقیق است.

موتور جستجوی گوگل از یک الگوریتم برای بازدید از هر وب سایت، بررسی موقعیت هر سایت و رتبه بندی صفحاتی که در صفحه نتایج موتور جستجو رتبه بالایی دارند، استفاده می کند.

این بدان معناست که بهترین لینک های مرتبط با جستجوی شما از نظر تئوری جزو اولین لینک هایی هستند که گوگل ارزیابی می کند و برای اینکه یک صفحه مورد توجه و تایید گوگل قرار گیرد، الگوریتم ها دائما در حال تغییر و به روز رسانی هستند.

کوچکترین تغییر در الگوریتم گوگل می تواند تاثیر زیادی روی هر وب سایتی بگذارد.

بسیاری از وب سایت ها به دلیل تغییرات الگوریتم و به روز رسانی با رتبه های پایین تر جریمه شده اند، در حالی که برخی دیگر افزایش قابل توجهی در ترافیک و رتبه بندی بهتر را تجربه کرده اند.

الگوریتم گوگل هر سال حدود 500 تا 600 بار تغییر می کند، در حالی که بیشتر این به روز رسانی ها جزئی هستند و اغلب کاربران سئوی داخلی را آزار نمی دهند.

تاثیرگذارترین و مهم ترین الگوریتم های گوگل عبارتند از:

الگوریتم BERT (BERT)

این هوش مصنوعی گوگل است

الگوریتم تازگی محتوا

محتوای با کیفیت و متنوع

الگوریتم رقص گوگل

این به رتبه بندی نتایج گوگل مربوط می شود که نمی تواند موقعیت شما را برای یک یا چند کلمه کلیدی به طور همزمان افزایش دهد.

الگوریتم مرغ مگس خوار

درک معنای عبارت جستجو شده و ارائه نتایج مرتبط به کاربر با سرعت و دقت بالا

الگوریتم پاندا

در فوریه 2011، اولین فیلترهای جستجو به عنوان بخشی از آپدیت پاندا راه اندازی شد.

این یکی از سنتی ترین الگوریتم های گوگل است. کیفیت محتوا و میزان رضایت کاربر از متن و نوشته را بررسی می کند.

وظیفه الگوریتم اجتناب از محتوای تکراری و با کیفیت پایین است.

الگوریتم پنگوئن

در 24 آوریل 2012، گوگل اولین آپدیت پنگوئن را منتشر کرد.

به سایت های مخربی اطلاق می شود که با خرید بک لینک یا استفاده از لینک های سایت های معتبر با رتبه بالا (تقلب) سعی در افزایش رتبه سایت خود دارند که به آن تکنیک های کلاه سیاه می گویند.

وب سایت های پر از کلمات کلیدی تکراری و لینک های غیر طبیعی توسط الگوریتم پنگوئن شناسایی و جریمه می شوند.

مثلا

خرید هدیه ولنتاین برای همسرتان قدم بزرگی است.

هدیه ولنتاین امسال باید راهی برای بیان میزان دوست داشتن او باشد.

مطمئن شوید که هدیه روز ولنتاین شما به خوبی بررسی شده است.

وقتی امروز عشق را نشان می دهید، برای عشق زندگی می کنید. آیا برای انتخاب بهترین هدیه ولنتاین آماده اید؟

همانطور که می بینید کلمه کلیدی "هدیه ولنتاین" چندین بار در این محتوای نازک ذکر شده است.

این کلمه کلیدی دستورالعمل های وب مستر گوگل را نقض می کند.

الگوریتم کبوتر

این الگوریتم نزدیک ترین و بهترین سایتی را که کاربر جستجو می کند جستجو می کند.

نقش الگوریتم های مغز

این الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی است، وظیفه این الگوریتم شناسایی مفهوم مورد نظر کاربر و نشان دادن بهترین پاسخ و همچنین بهبود رتبه نتایج جستجو است.

سندباکس گوگل

مکان موقت (زمین بازی) برای سایت هایی که گوگل از حضور و فعالیت دائمی آنها مطمئن نیست

تفاوت الگوریتم پاندا و پنگوئن

آپدیت پاندا عمدتاً در مورد محتوای با کیفیت است

در حالی که پنگوئن می‌خواهد هرزنامه‌ها یا لینک‌های سوءاستفاده‌کننده‌ای را که سعی می‌کنند هر ردیاب رتبه‌بندی موتور جستجو را دستکاری کنند، حذف کند.

مهم است که مراقب هر دو به روز رسانی باشید. وقتی پاندا سایت شما را جریمه می کند، احتمال زیادی وجود دارد که پنگوئن نیز به سایت شما ضربه بزند.

الگوریتم مرغ مگس خوار

در 26 سپتامبر 2013، گوگل یکی از مهم ترین پیشرفت ها را در الگوریتم جستجوی خود تا به امروز منتشر کرد.

مرغ مگس خوار یک پلتفرم "دقیق و سریع" را در اختیار گوگل قرار می دهد که در آن جستجوگران با تایپ یک کلمه کلیدی خاص در موتور جستجو به راحتی می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

همانطور که از نام الگوریتم پیداست، دقیق ترین، سریع ترین و دقیق ترین الگوریتمی است که در سال 2013 توسط گوگل معرفی شد و از مهم ترین ویژگی های این الگوریتم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت و دقت بسیار بالایی در تحلیل عبارات جستجوی کاربران دارد.

بهترین نتیجه را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار کاربر قرار می دهد

عبارات و کلماتی را که کاربر جستجو می کند درک می کند و تفاوت بین هدف جستجوی کاربر و عبارات را می داند.

همین را می‌فهمد و به گوگل کمک می‌کند تا بهترین نتایج را به کاربران ارائه دهد.

به عنوان مثال، الگوریتم مرغ مگس خوار تفاوت قیمت بین یخچال و یخچال طبیعی را یاد می گیرد و آن را به گوگل هدایت می کند تا محتوای مربوط به هر کدام را که کاربر جستجو می کند ارائه دهد.

این الگوریتم با استفاده از نمودار دانش گوگل، دقیقاً نتایج مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می دهد و جستجوهای کاربران را عمیقاً درک می کند.

به عنوان مثال، اگر فقط بهترین رستوران کره ای را جستجو کنید و یک جمله سوال کامل ننویسید، وضوح و دقت این الگوریتم بهترین رستوران های کره ای تهران را به شما نشان می دهد زیرا می تواند موقعیت مکانی شما را تشخیص دهد و در غیر این صورت بهترین رستوران های کره ای را به شما نشان می دهد.

نمودار دانش گوگل

اکنون، هر زمان که از نتایج جستجوی گوگل یا گوگل فایند نام برده می شود، حتما از خود پرسیده اید که گوگل چگونه می داند کلمات کلیدی و عباراتی که کاربر جستجو می کند چه معنایی دارند؟

گوگل مانند یک فرد متفکر و پژوهشگر تمام محتوای صفحه ارجاع دهنده را مطالعه می کند تا بتواند دانش و دانش خود را که به آن نمودار دانش گوگل می گویند، پیوسته اضافه کند.

نمودار دانش گوگل بین 0 تا 100 جستجو در سایت های مختلف به کاربر می دهد، مثلا اگر بیوگرافی یک بازیگر را جستجو کنید، تمام فیلم ها و سریال های بازیگر و کارگردان را به شما نشان می دهد.

به عبارت دیگر، این به‌روزرسانی برای بهبود ارائه نتایج برای کلمات کلیدی خاصی طراحی شده است که ما آنها را «هدف کلمات کلیدی» می‌نامیم، نه فقط خود کلمات کلیدی دقیق.

به یک معنا، پاندا و پنگوئن به طور مداوم الگوریتم های موجود را به روز می کنند، در حالی که مرغ مگس خوار یک الگوریتم جدید است.

این الگوریتم جدید از بیش از 200 عامل رتبه بندی برای تعیین ارتباط و کیفیت یک سایت خاص استفاده می کند.

مرغ مگس خوار به عنوان یک خط جداکننده سئوی قدیمی را از سئو جدید جدا می کند.

توجه

مرغ مگس خوار از کلمات کلیدی دم بلند به جای کلمات کلیدی استفاده می کند

وب سایت هایی که از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنند موفقیت بیشتری داشته اند.

91 درصد از ترافیک جستجو از کلمات کلیدی طولانی به دست می آید.

با تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی، ترافیک را به سمت سایت خود هدایت می کنید، که شما را برای بازدیدکنندگان بیشتر و در نتیجه لینک های بیشتر در طول زمان قرار می دهد.

به عنوان مثال: اصطلاحاتی مانند "کافی شاپ" یا "کافه میامی" در حال حاضر در دسترس نیستند.

با این حال، اصطلاحات طولانی مانند "بهترین کافی شاپ در میامی" ممکن است رقابت کمتری داشته باشند، اما برای مخاطبان شما کاملا مناسب هستند.

این روش تحقیق کلمات کلیدی و ایجاد محتوا با به روز رسانی مرغ مگس خوار ادغام شده است.

قوانین تعیین شده الگوریتم مرغ مگس خوار برای بهبود سئوی وب سایت

از تکرار کلمه کلیدی و استفاده از کلمات مترادف و هم خانواده کلمه کلیدی خودداری کنید، مثلاً طبق گفته گوگل، لامپ و لامپ یک مفهوم را منتقل می کنند.

با استفاده از زبان نشانه گذاری گوگل (شما) برای درک بهتر یک صفحه وب، می داند که محتوای صفحه ورزشی است یا هنری.

کاهش نرخ ساییدگی، برای این منظور عناصر ساده مختلف مانند نمودارها و جداول و غیره را به محتوای وب سایت اضافه کنید تا مدت زمان حضور کاربر در سایت افزایش یابد.

حال معنا و مفهوم سئو مرتبط با الگوریتم چیزی جز بهبود تجربه جستجوی کاربر با الگوریتم مرغ مگس خوار نیست، به جای جستجوی طولانی تنها با مراجعه به کلمات کلیدی مورد نظر می توان نتایج جستجو را بهینه کرد.

تاکید بر الگوریتم مرغ مگس خوار

از کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید

استفاده از انکر تکست های مناسب

مقالات یا محتوای کوتاه برای مخاطبان خاص

استفاده از تصاویر و ویدئوها در تولید محتوا.

انکر تکست چیست؟

حروف و کلمات موجود در محتوا یا مقالاتی که به سایر وب سایت ها یا مقالات (پیوندها) لینک می دهند، متن قابل کلیک نامیده می شوند.

انکر تکست ها رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهند.

نشانه هایی که نشان می دهد یک وب سایت توسط گوگل جریمه می شود

آسیب رساندن و توقف ترافیک

شاید واضح ترین نشانه جریمه ها افت ناگهانی رتبه SERP سایت شما باشد

به عنوان مثال، اگر سایت شما برای مدت معینی در صفحه اول گوگل قرار نگیرد. ترافیک سایت شما تقریباً بلافاصله تحت تأثیر قرار می گیرد.

هر از چند گاهی باید موقعیت وب سایت خود را در گوگل بررسی کنید، البته گاهی اوقات ممکن است کاهش جزئی موقعیت به دلیل بهبود موقعیت وب سایت های رقیب شما باشد.

پنالتی دست

گوگل از طریق پلتفرم Webmaster Tools خود برای صاحبان سایت های جریمه شده پیام می فرستد. در وب مستر تولز، فهرستی از تخلفات سایت توسط صاحبان آن قابل مشاهده است.

Webmaster Tools می تواند به شما در شناسایی مسائلی مانند مجازات های احتمالی برای محتوای تکراری کمک کند. (ما در مقاله ای جداگانه در مورد کنسول جستجو صحبت خواهیم کرد.)

اگر قبلاً یک سیستم عامل نصب کرده اید، وارد شوید و "Search View" را انتخاب کنید و سپس از منوی باز شده HTML Validation را انتخاب کنید.

سپس گوگل لیستی از مشکلات احتمالی را ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد اقدامات لازم را برای رفع آنها انجام دهید.

همه مجازات های الگوریتمی از نظر شدت یکسان نیستند.

جریمه الگوریتمی

پنالتی های گوگل

بدون دریافت پیام از طرف گوگل، می توانید متوجه شوید که فقط با مدرک توسط گوگل جریمه شده اید، این یک جریمه خودکار است.

کلمات کلیدی وب سایت در جستجوی گوگل ظاهر نمی شوند (این جریمه حذف نمی شود)

نتایج جستجوی بی نتیجه برای پیوند شما در گوگل

بارهایی که گوگل وب سایت شما را در لیست سیاه قرار می دهد عبارتند از:

اقداماتی مانند بازاریابی وابسته

لیست هرزنامه

اضافه بار کلمه کلیدی

انتقال ویروس یا بدافزار به سایت

نکته آخر:

تنها کاری که برای بهبود وب سایت خود باید انجام دهید این است که پیوندها را به صورت ارگانیک بسازید و بر ارائه بهترین محتوای با کیفیت (چه پست های وبلاگ نوشته شده یا اینفوگرافیک های خلاقانه) اندازه گیری و تمرکز کنید تا ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید.

 مطالعه مقاله کامل: https://blogten.ir/mag-google-algorithm/



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

بیوگرافی محیا دهقانی بازیگر و همسرش + اینستاگرام را به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصی به مناسبت حضور در سریال نجلا 2 در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید با ما همراه باشید .

بیوگرافی محیا دهقانی بازیگر
محیا دهقانی متولد 24 دی 1370 در تهران ، بازیگر تئاتر و تلویزیون است

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت.جوان ایرانی (irjavan.com)

 

محیا دهقانی چگونه بازیگر شد؟
با حضور در کلاس های بازیگریآقای داریوش ار جمند با الفبای هنر آشنا شد تا اینکه سال 1391 وقتی 21 ساله بود با سریال «قهر و آشتی» جلوی دوربین رفت و در سال 1392 بصورت حرفه ای در فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار کنار چهره هایی چون مریلا زارعی و مهران احمدی بازی کرد ، در فیلم تحسین شده «ماجرای نیمروز» سال 1395 در قالب کاراکتر اصلی زن فیلم نیز حضور داشت و بعد از آن در سریال تنهایی لیلا نیز بازی کرده است .

اوج شهرت
با این حال شهرت ایشان با سریال پایتخت 4 در نقش سوسن یک دختر عصبی و یک دنده که درگیر بیماری روانی و روحی بود ، مورد توجه قرار گرفت

بیوگرافی محیا دهقانی بازیگر

شاخص ترین فعالیت هنری
شاخص ترین کار سینمایی این بازیگر جوان، شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار بوده که در این فیلم با بازیگران سرشناسی چون مریلا زارعی و گلاره عباسی و جواد عزتی هم بازی شد. سریال قهر و آشتی اشاره نخستین سریالی بود که او خوش درخشید و تا حدودی توانست خود را به جامعه هنری معرفی کند.

ازدواج و همسر
محیا دهقانی 27 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بازیگر سریال نجلا 2
شنیده شده که خانم دهقانی در سریال نجلا2 به جای سارا رسول زاده قرار است بازی کند اما هنوز این خبر تایید نشده است

بیوگرافی محیا دهقانی بازیگر

اینستاگرام محیا دهقانی
اینستاگرام محیا دهقانی با نام کاربری mahyadehghani70 فعال است ، علاقمندان می توانند تصاویر بیشتر وی را در صفحه رسمی او مشاهده کنند.

 

https://irjavan.com/%d8%a8%db%8c%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%a7-%d8%af%d9%87%d9%82%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1/



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

متن آهنگ کی افتادم از چشم تو از دست دادم پازل بند

 

کم کم عاشق شد دلمون کم کم کم شد فاصلمون
چی شده که حالا تنها شدم با نم نم بارون و اشک خودم
قبلا قلبا خواستی منو حالا از دست دادی دست منو
یه دفعه عوض شد حال دلت جا نداره دیگه اشغاله دلت
نپرس چرا دوست دارم نمیدونم خودم با تو چی کار دارم
نپرس چرا دیوونتم دیگه دس از سرت نمیشه بردارم
آخه دوست دارم آخه دوست دارم
کی افتادم از چشم تو از دست دادم هرچی داشتم با یاد تو رفت از یادم
توی قلبت زندونیم اما آزادم
تیکه تیکه قلب منو میچسبونی بهتر از من حال منو تو میدونی
تنها عشقم تا آخر دنیا میمونی

 

آهنگ جدید پازل بند به نام «کی افتادم از چشم تو از دست دادم»



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

متن آهنگ سر صبح معین زد

 

سر صبح صدای سوت کتری من و تو تو و موهای مشکی
هیشکی نمیادش آخه بعد تو
کمه خب هرچی نگاهت میکنم کمه خب میخوام بخورم همه غمتو
تو فوت شمع تولدتو
پردرو کنار کشیدی آفتاب رو صورتم خوابیما ولی تو انگار نه که نه انگار اصلا
آب نپاش رو من سر صبح حرص منو در نیار تو که اگه من بلند شم پا میذاری به فرار
سر صبح آسمون خاکستریه تا دوست دارمو بهم بگی هی
خندهاتم شیرینه عشقم محشره شگرد دلبریه
آسمون خاکستریه تا دوست دارمو بهم بگی هی
خندهاتم شیرینه عشقم محشره شگرد دلبریه
سر صبح صدای سوت کتری من و تو تو و موهای مشکی
هیشکی نمیادش آخه بعد تو
هر روز بیشتر از قبل نمیخوام باشی جلو چشم هی
اعتیاد پیدا کردم بهت تو داره بالا میره دوز عشقت
چنتا رز قرمز هر روز بهت کادو میدم
من میخوام بخندی تو فقط چون تورو با خنده هات دیدم
من میخوام کنار من باشی که من پیر بشم تو پیر زن
گوشام سنگین بشه اما باز بگم ساز دلتو بزن
یاد بیست سالگی بیوفتیم بریم پارک ولو رو نیمکتا
یه بطری نشونی بذاریم ولی حیف میره تیرا خطا
با دستام که دارن میلرزن دستاتی تورو بگیرم
بگم مرگ واسه همس اما بذار قبل تو من بمیرم

 آهنگ جدید معین زد به نام «سر صبح»



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

کاندوم برقی یا حلقه ویبراتور که با نام Vibrator Ring نیز شناخته می‌شود، یکی از ابزارهای جنسی برای افزایش رضایت در مقاربت و رابطه بین مرد و زن است. این وسیله از یک حلقه سیلیکونی پلاستیکی به همراه یک قطعه برای ایجاد لرزش ساخته شده است که می‌تواند هم به نعوظ مردان و هم به تحریک زنان کمک کند. در ادامه در مورد چیستی، مشخصات، کاربردها، نحوه استفاده و معرفی دیگر بخش‌ها برای این وسیله می‌پردازیم.

 

کاندوم برقی یا کاندوم ویبره دار چیست؟
اگر قصد دارید تا در رابطه جنسی که با همسر خود دارید، از لذت بیشتری بهره‌مند شوید، می‌توانید از ابزارهای مختلفی که در این حوزه وجود دارد استفاده کنید. به طور کلی می‌توان وسایل و ابزارها در قسمت روابط جنسی را به دو قسمت عمده تقسیم کرد. دسته اول مربوط به وسایلی مانند کاندوم‌های پوششی مردانه و زنانه است که برای جلوگیری از انتقال بیماری و بارداری استفاده می‌شوند. دسته دوم اما وسایلی هستند که از آنها برای افزایش لذت رابطه جنسی استفاده می‌شود که در این قسمت می‌خواهیم راجع به کاندوم برقی از جمله وسایل پرطرفدار در دسته دوم اشاره کنیم.

استفاده از کاندوم برقی که با عنوان کاندوم ویبره دار هم شناخته می‌شود، یک نوع ابزار مکانیکی کوچک است که مشخصات آن به شرح زیر می‌باشد:

کاندوم‌های برقی معمولا به حالت حلقوی شکل مانند یک بند ساعت هستند که می‌توانند به دور آلت جنسی مردانه بسته شده و سبب نعوظ اندام جنسی شود.
این نوع وسیله فیزیکی از معمولا از جنس سیلیکون یا در موارد کم کیفیت‌تر از پلاستیک (لاتکس) ساخته می‌شود که به همین علت دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله انعطاف پذیری و کشسان بودن است.
استفاده از کاندوم برقی به واسطه لرزشی که ایجاد می‌کند، می‌تواند سبب تحریک بیشتر زنان هم بشود و کیفیت رابطه جنسی، افزایش زمان آن و نیز رضایت طرفین را در پی داشته باشد.
شما می‌توانید از این نوع کاندوم‌ها برای سایز‌های مختلف با حفظ کاربردی که دارند، استفاده نمایید.
استفاده از این نوع کاندوم‌ها از طریق اتصال باتری (باتری ساعت و کوچک) به آن قابل شارژ شدن و قابل استفاده است که می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.
توجه کنید که این نوع باتری‌ها قابلیت شارژ شدن ندارند و باید تعویض شوند.
شما می‌توانید از آن در قسمت انتهایی برای آلت مردانه استفاده نمایید.


آیا کاندوم برقی همان حلقه لرزاننده است؟
در پاسخ به این سوال می‌توان گفت بله. کاندوم‌های برقی که به صورت حلقه ویبراتور هم شناخته می‌شوند، می‌توانند با ایجاد لرزش موجب تحریک طرفین شود. این وسیله با نام دیگری همچون vibrator ring یاmen vibrator sex toy نیز شناخته می‌شود. شما می‌توانید از آن برای جایگزینی راهکارهای دیگری که برای رفع اختلال نعوظ استفاده می‌کنید، از جمله استفاده از داروها، قرص‌ها، کرم‌ها و موارد دیگر بهره ببرید.

 

کاندوم برقی ویبراتور چه کاربردی دارد؟
برخلاف نام این وسیله، کاندوم برقی وسیله‌ای پوششی و محافظتی نیست بلکه به صورت یک حلقه تو خالی با بدنه تولید می‌شود. در مورد کاربردهایی که می‌توان در مورد کاندوم‌های برقی بیان کرد، می‌توان گفت:

کمک به ارگاسم در زنان به کمک خاصیت ویبره: در واقع با توجه به حلقه‌‌ای که بر روی آن ویبراتور نصب شده است، بخش کلیتورس زنانه مورد تماس با ویبره قرار می‌گیرد و این می‌تواند تحریک بیشتری را برای فرد به همراه داشته باشد.
کمک به نعوظ آلت تناسلی مردانه: یکی از موارد مهم کاربرد کاندوم برقی آن است که افراد می‌توانند از آن برای تحریک آلت، به جریان انداختن خون در آلت مردانه و نیز رفع مشکل عدم نعوظ استفاده نمایند.
قابلیت استفاده به همراه کاندوم: شما می‌توانید پس از پوشش قسمت موردنظر با کاندوم برای جلوگیری از انتقال بیماری‌ها و یا مایع منی، با توجه به سایز کاندوم برقی، از آن بر روی این پوشش استفاده کنید.
امکان افزایش لذت جنسی برای طرفین: همانطور که گفتیم، کاندوم برقی می‌تواند با داشتن یک قطعه برای ایجاد لرزش و تغذیه از باتری‌ها، هم آلت جنسی مردانه و هم زنانه را تحریک کند و بر افزایش لذت جنسی طرفین بیفزاید.
امکان افزایش مدت زمان رابطه جنسی و کیفیت رابطه: اگر شما از رابطه جنسی که دارید ناراضی هستید، دلیل عمده آن این است که یک یا دو طرف نمی‌توانند به ارگاسم برسند؛ بنابراین شما می‌توانید از حلقه ویبراتور استفاده کنید تا به این روند جنسی کمک کند. از سوی دیگر، حلقه ویبره دار می‌تواند با تحت تاثیر قرار دادن جریان خونی که در قسمت انتهایی رگ آلت تناسلی در مردان عبور می‌کند، زمان ارضا شدن را دیرتر کند.
کنترل انزال برای مردان: مردان می‌توانند با استفاده از این قطعه که حالت فری سایز بوده و پلاستیکی است برای کنترل آلت جنسی و انزال خود استفاده کنند.

 


طرز استفاده از کاندوم ویبره دار
اما در مورد استفاده از این نوع کاندوم‌ها باید بدانید که معمولا 2 نوع از این کاندوم برقی وجود دارد. یک مدل همان حلقه‌ ویبراتوری است که می‌تواند بر روی اندام جنسی سوار شود، مورد دوم نیز در برخی از مدل‌ها دیده می‌شود که به کاندوم‌های خاردار، در انتهای این قطعه متصل شده است و می‌تواند سبب تحریک جنسی فرد شود. برای استفاده از کاندوم ویبره دار، مراحل زیر را طی کنید:

اگر کاندوم دارای کاتالوگ راهنما است، آن را کامل مطالعه کنید.
حال ابتدا لازم است کاندوم ویبره‌دار را از یک فروشگاه معتبر خریداری کرده باشید. اگر از پاک بودن و تمیزی آن اطمینان ندارید، بایستی یکبار قطعه محفظه باتری، موتور و پلاستیک را از هم جدا کرده و آن را به صورت کامل با شوینده غیر اسیدی و آب بشورید. حال آن را کامل خشک کرده و در یک جای تمیز و مناسب بگذارید تا زمان رابطه جنسی فرا برسد.
حال در صورت نیاز ابتدا کاندوم پوششی را بر روی آلت جنسی بکشید.

حال حلقه را طوری بر روی اندام جنسی بگذارید که قسمت دکمه در بالا قرار داشته باشد. علت این نوع اتصال آن است که هم بتوانید راحت‌تر بر دکمه خاموش و روشن کردن آن دسترسی داشته باشید و هم بخشی که موتور ویبره در این قسمت است، بتواند قسمت کلیتورس در سمت واژن را تحت تحریک و تاثیر قرار دهد. این بخش از کاندوم برقی برجسته و زبر است.
حتما حلقه را در قسمت انتهایی آلت تناسلی مردانه قرار دهید تا از مزایای آن در طولانی‌تر شدن رابطه جنسی بهره ببرید. پس از اینکه در محل موردنظر قرار گرفت، می‌توانید آن را روشن کنید.
حال می‌توانید برای روشن کردن آن از دکمه روی آن استفاده کرده و به راحتی آن را خاموش یا روشن کنید.
بخش بعدی آن است که پس از اتمام مرحله رابطه جنسی، کاندوم‌ها را در آورده و آن را کامل تمیز کنید. لازم است در این مرحله کاندوم را به صورتی که در قسمت قبل هم بیان کردیم، به صورت کامل مجزا کرده و با یک شوینده آن را تمیز کنید. حتما به نحوه در آوردن باتری از درون محفظه‌ای که در آن قرار گرفته و نیز موتور ویبراتور دقت کنید تا آسیبی به این قطعه وارد نشود.

 

کاندوم برقی زنانه چگونه است؟
لازم است در مورد کاندوم برقی به این نکته توجه کنید که این نوع وسیله با ویبراتور زنانه که همراه با دست استفاده می‌شود، متفاوت است. در مورد ویبراتور زنانه که به عنوان یک اسباب بازی جنسی فقط برای زنان استفاده می‌شود، باید بدانید که این وسیله می‌تواند برای تحریک نمودن اعصاب پوست و نیز تحریک بخش تناسلی زنانه استفاده شود و تاریخچه آن به زمان‌های قدیمی برمی‌گردد که اولین نوع از تحریک‌کننده در سال 1734 در کشور فرانسه تحت نام Tremoussoir ساخته شدند.

انواع مختلفی از این نوع لرزاننده‌ها و کاندوم‌های برقی زنانه وجود دارد که به شرح زیر می‌باشند:جوان ایرانی (irjavan.com)

حلقه‌های لرزاننده مانند کاندوم‌های برقی که در بالا ذکر کردیم.
دستگاه لرزاننده: استفاده از این نوع لرزاننده‌ها برای تحریک بخش فنج استفاده می‌شود و می‌تواند در رسیدن به ارگاسم به زنان کمک کند. در این حالت همچنین می‌توان از این دستگاه برای تحریک نقطه گرافنبرگ هم استفاده کرد که می‌تواند در اشکال مختلف ساخته شود.
دیلدوها: یکی دیگر از ابزارهای جنسی زنانه است که معمولا قابلیت ویبره ندارند اما در برخی از مدل‌ها می‌توان دو سر با قابلیت لرزش قرار داده شده است.
لرزاننده ضد آب: استفاده از این نوع وسایل می‌تواند در هنگام دوش حمام استفاده شود اما در استفاده از آن نباید داخل آب این وسیله را به کار برد.
از دیگر وسایلی که به عنوان کاندوم برقی زنانه یاد می‌شود می‌توان به لرزاننده نقطه جی، تخمی که به حالت یک تخم مرغ است، ساعت زنگی، لرزاننده باسن و … اشاره نمود.

 

عکس کاندوم برقی
امروزه وسایل متعددی در بخش رابطه جنسی ساخته شده است که می‌تواند در رفع و یا کاهش اختلالات جنسی و نعوظ و زودانزالی به شما کمک کند. داشتن یک رابطه باکیفیت و عالی می‌تواند به هردوطرف کمک کند تا بتوانند از جنبه جنسی هم نیازهای خود را برطرف کنند و خود را درگیر صحنه‌ها و یا رابطه‌ با دیگران درگیر نکنند. شما می‌توانید در قسمت زیر، به مشاهده برخی از کاندوم‌های برقی یا حلقه‌های ویبراتور بپردازید.

برخی از افراد به دلیل حساسیت‌هایی که به دارو و یا مشکلاتی که در حوزه قلب و عروق دارند و از عوارض این داروها مانند افسردگی، استرس و غیره واهمه دارند، به استفاده از این وسایل برای رفع مشکل جنسی و یا کاهش آن روی می‌آورند. استفاده از این وسیله به خاطر جنس سازگار آن با پوست بدن، حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

حال بایستی پس از تحریک اولیه و نعوظ، کاندوم را بر روی آلت تناسلی کشیده و فضایی در حد چند سانت را در سر آن نیز فاصله بگذارید.
حال نوبت آن است که از کاندوم برقی استفاده کنید. حتما برجستگی و محل ویبره این قطعه را به سمت بیرون و بالا بگذارید و آن را تا انتهای کاندوم بکشید.
پس از اتمام رابطه جنسی، ابتدا قطعه را خاموش کرده، کاندوم را در آورده و سر آن را گره بزنید تا به صورت کامل آن را دور بیندازید. حال بایستی حلقه سیلیکونی را از آلت جنسی خارج نموده و کامل آن را با آب و صابون بشورید و با یک دستمال خشک کنید.
زمانی که آلت جنسی شما آماده شد، می‌توانید رابطه جنسی را آغاز کنید. به طور معمول استفاده از این نوع کاندوم‌ها در حالت اولیه با بسته‌بندی استریل قابل استفاده است اما شما می‌توانید از شوینده غیر اسیدی نیز برای ضدعفونی آن استفاده نمایید. همچنین شما می‌توانید از موارد دیگر از جمله ژل و یا اسپری‌های تاخیری به همراه این نوع کاندوم‌ها استفاده نمایید که مشکل خاصی را ایجاد نمی‌کند.

 

نحوه استفاده همراه با کاندوم خاردار ژله‌ای
یکی دیگر از روش‌های متداول برای استفاده از کاندوم برقی، استفاده از آن به همراه کاندوم خاردار ژله‌ای است که می‌تواند برای رابطه‌های جنسی لارج استفاده شود. شما می‌توانید همزمان از این دو وسیله هم استفاده کنید تا تحریک جنسی به صورت حداکثر و در کامل‌ترین حالت انجام شود. در مورد نحوه استفاده همزمان این دو قطعه، می‌توانید از راهکار زیر استفاده کنید که به شرح زیر می‌باشد:

زمانی که به صورت کامل، آلت جنسی شما راست شده باشد، از کاندوم جنسی خاردار بر روی آن استفاده کنید.
حال بایستی حلقه کاندوم را در انتهای قسمت اندام جنسی، قرار دهید. همانطور که می‌دانید، این نوع حلقه‌ها قابلیت کشسانی دارند و می‌توانید تا انتها آن را قرار دهید.
همانند راهنمای بالا، بایستی توجه کنید که کاندوم برقی به سمت بالا باشد و به سمت برجستگی آن به قسمت پایین نیفتد.
استفاده طولانی از این نوع کاندوم‌ها به صورت همزمان چندان توصیه نمی‌شود.

 

نکات مهم در نگهداری و استفاده از کاندوم برقی
در این قسمت به برخی از نکات مهم در نگهداری و استفاده از کاندوم‌های برقی می‌پردازیم که به شرح زیر می‌باشند:

توجه کنید که نباید در هنگام باز کردن بسته پوششی کاندوم برقی، از وسایل تیز و برنده استفاده کنید که می‌تواند به راحتی قسمت پلاستیکی کاندوم برقی را خراب کرده و کاملا آن را پاره کند. از چاقو، ناخن‌گیر یا قیچی استفاده نکنید.
محدودیت سنی خاصی برای استفاده از این نوع وسیله بیان نشده است اما بهتر است فرد بالغ از آن استفاده کند.
حتما برای استفاده چندباره از این محصول، نکات بهداشتی را درنظر بگیرید.
در استفاده از این وسیله بهتر است اگر دچار کم خونی یا اختلال خونریزی هستید، با مشورت پزشک آن را استفاده نمایید.
بهتر است بیشتر از 20 دقیقه از استفاده از این وسیله جلوگیری کنید.
توجه کنید که شما تنها مجاز به استفاده از روان‌کننده‌هایی که برپایه آب هستند، می‌توانید در کنار به کار بردن این قطعه استفاده کنید.
حتما به اندازه‌ی صحیح کاندوم‌های برقی برای جلوگیری از مشکلات عدم خون‌رسانی و یا فشار نامناسب دقت کنید.
ممکن است افراد به برخی از مواد بهداشتی و یا پلاستیکی حساسیت داشته باشند که این افراد همیشه باید مواد ساخته شده برای این محصولات را قبل از استفاده، مطالعه و بررسی کنند.
در صورتی که متوجه گرفتگی یا کبودی به دلیل استفاده از این وسیله شدید، باید کاربرد آن را قطع کنید.


سوالات متداول در رابطه با ویبراتور برقی مردانه و زنانه
از جمله سوالات متداولی که در این زمینه مطرح شده است، می‌توان گفت:

آیا ویبراتور برقی مردانه و زنانه یکبار مصرف است؟ استفاده از این وسیله به شرطی که نکات بهداشتی قبل و بعد از رابطه جنسی در مورد این قطعه رعایت شود، می‌تواند به صورت چندبار مصرف نیز قابل استفاده باشد.
شرایط مراقبت بعد از استفاده از این کاندوم برقی چیست؟ حتما بعد از استفاده و شستشوی کامل اجزای آن، بایستی آن را در یک مکان استریل نگهداری نمایید. این وسیله بایستی از مواد اسیدی، آرایشی و حلال شیمیایی دور باشد.
چگونگی کاهش زمان رابطه جنسی و حل مشکل زودانزالی با کاندوم برقی؟ شما می‌توانید هم با تحریک عضو تناسلی زنان به تحریک و ارضا سریع‌تر او با کمک این وسیله کمک کنید که منجر به کاهش زمان رابطه جنسی می‌شود و هم با فشار بر روی رگ اصلی خونرسانی بر روی آلت جنسی مردانه، زمان انزال را به تاخیر بیندازید.
بسته به شرکتی که این قطعه را از آن تهیه می‌کنید، معمولا زمان شارژدهی باتری متفاوت است که در این زمینه می‌توانید از باتری‌های آن که تا حدود 60 – 80 شارژدهی می‌کند، استفاده نمایید. حتما به این نکته نیز توجه کنید که لوبریکانت یک ژل بر پایه روغن است (همانند وازلین) پس نباید از آن همراه با کاندوم برقی یا لاتکس استفاده نمایید. این خطر وجود دارد که احتمال پارگی و یا آسیب به این قطعه و پلاستیک آن وارد شود.

 

کاندوم برقی چیست؟ کاربرد + طرز استفاده از آن



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

متن آهنگ یه روز میاد که خندمون زیاده حامد همایون

 

این روزا یکــــــم حال♩♪ خــــــوب نیاز ????دارم

یه بگو♩♪ بخند ســـــــاده احتیاح ????دارم

که♩♪ بشوره بِبــَــــره ایـــــن همه ????حـــــال بدو

من واســــــه♩♪♩♪ این زندگی لعنــــــتی???? باج دادم

کاش آدم یکـــــــــم آدم♩♪ بـــــــــود کاش خوشـــــی???? سَهم ما هم بود

کاـشـــــکی ????پیدا شه روزای خوب ♩♪هــــــــیشکی نداشته???? باشــــــه کمبود

یه نور میــــــــــتابه قلبم چه بی تابه ♩♪خوشید نمیخــــــوابه بیداره

یه روز میاد ????که خندمـــــــون زیاده بارون ♩♪خوشـــــــــی میــــــاد و میباره

 آهنگ جدید حامد همایون به نام «یه روز میاد که خندمون زیاده»



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

پریدخت آور، همسر زنده‌یاد غلامحسین بنان استاد آواز موسیقی ایرانی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فروغ بهمن‌پور، فعال فرهنگی هنری با اعلام خبر درگذشت پریدخت آور، همسر غلامحسین بنان، خواننده پرآوازه موسیقی دستگاهی در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «همین نگاه پر از عشق و معنی، گویای وفاداری و عمری عاشقانه و وفادارانه زیستن او نسبت به همسرش استاد بنان بزرگ بود. همین اینک استاد با آغوش گشوده همراه با فرشتگان رامشگر در درگاه بهشت به استقبال پری جان ایستاده. حقا که به صورت و معنی پری و پری‌زاده بود و از جنس آدمیان امروز نبود. عکس هم: پری خانم در نمایشگاه عکس‌های آرشیو من درموزه موسیقی... زحمتش هم با مریم بهمن‌پور.» 

 



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 194
|
تعداد امتیازدهندگان : 66
|
مجموع امتیاز : 66
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25

گروه استان‌ها ـ وزیر نیرو با بیان اینکه با عزم ملی ‌مشکلات مناطق درگیر برطرف می‌شود، گفت: در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت برای بازسازی منازل آسیب‌دیده، رفع مشکلات آب‌های سطحی و تکمیل شبکه فاضلاب اعتبارات لازم تخصیص داده خواهد شد.

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، ‌علی‌اکبر محرابیان‌ که به‌نمایندگی از رئیس جمهور برای بررسی وضعیت سیلاب در جنوب شرق کشور، عازم کنارک در استان سیستان و بلوچستان شده است، در جلسه ستاد بحران این استان ابراز کرد: با ورود پمپ‌های لازم تا روز چهارشنبه، آب‌های سطحی که در خیابان‌ها و منازل مردم هستند هرچه سریعتر جمع‌آوری می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین بزرگترین محموله کمک‌رسانی به‌صورت هوایی امروز چهارشنبه وارد سیستان و بلوچستان می‌شود که باید با رعایت شئون و کرامت مردم، توسط فرمانداری‌ها و نظارت نیروی انتظامی بین مردم توزیع شوند.

وزیر نیرو در خصوص بازسازی منازل آسیب‌دیده از سیل گفت: تمام منازلی را که در سیل دچار آسیب شدند باید مشمول طرح نهضت ملی مسکن کنیم و بنیاد مسکن نیز مسئول بازسازی است.

محرابیان با اشاره به پیشرفت 35درصدی طرح فاضلاب شهرستان کنارک، افزود: برای تکمیل این طرح به 160 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود و این طرح باید تا پایان نیمه اول سال 1402 به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص مدیریت تخصیص آب در استان توسط استاندار گفت: با توجه به شرایط استان و گستردگی آن اولویت با تأمین آب شرب است که باید رعایت شود.
نماینده ویژه رئیس جمهور با قدردانی از تلاش گروهای جهادی، سپاه، ارتش، هلال احمر و... اظهار داشت: امیدواریم این شرایط مطلعی برای انجام اقدامات اصولی و جدی در این منطقه شود.

به گزارش تسنیم، "آیت الله سیدابراهیم رئیسی"، روز سه‌شنبه در تماس تلفنی، "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو را به‌عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور مأمور کرد ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، گزارشی را از آخرین اقدامات صورت‌گرفته برای کمک و امدادرسانی به مردم در این استان‌ها ارائه کند.



:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 188
|
تعداد امتیازدهندگان : 58
|
مجموع امتیاز : 58
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : derma25
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 166
|
تعداد امتیازدهندگان : 48
|
مجموع امتیاز : 48
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد