آهنگ جدید امید افخم به نام «الانیا»
نوشته شده توسط : derma25

متن آهنگ امید افخم الانیا

هی میرم تو خودم تو خودم ای وای

هی میگم با خودم با خودم ای کاش

کاش الان پیشم بود اون

یکم زود رفت تو دلم موند پیش چشماش

ببین الان من تو تنهاییام

تو بگو بینم هنوز تو تنهاییات میکنی یادم

دلت اگه هنوز دل منو میخواد

تو بخوای اصلا الانیا جلو چشاتم

به تو میرسه پیر بشه این دل لعنتی حتی اگه از تو دلگیر بشه

یعنی میشه که چشام به چشای قشنگ تو باز خیره شه

ببین الان من تو تنهاییام

تو بگو بینم هنوز تو تنهاییات میکنی یادم

دلت اگه هنوز دل منو میخواد

تو بخوای اصلا الانیا جلو چشاتمMusicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ الانیا از امید افخم | متن کامل و اصلی | فرمت MP3

 

 https://musicdel.ir/single-tracks/294179/





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: